poniedziałek, 3 lutego 2020

Zentangle - Opole

Ciąg dalszy wyzwania rysunkowego - Polskie miasta w Zentangle.
To już piąty tydzień naszej zabawy (3-9 luty) !
W tym tygodniu w stylu Zentangle rysujemy , coś co nam się kojarzy z miastem Opole.
Pierwsze co mi wpadło do głowy  to oczywiście Amfiteatr opolski i festiwal Polskiej piosenki.
Ale potem poszperałam w necie i postanowiłam skupić się na czymś innym ...
Tym razem nie podam na tacy co to jest.
Mogę tylko podpowiedzieć że jest to najwyższy budynek w Opolu.  Mam nadzieję że zgadniecie który ! ;-)




Rysunek wykonany na bloku akwarelowym - format 9x9 cm , wykonany cienkopisami .
Pokolorowany kredkami akwarelowymi .
Wcześniej wyglądał tak ...


Pierwsza część była tutaj → Zentangle 1 - Chełmno.
Druga część tutaj → Zentangle2 - Czechowice -Dziedzice.
Trzecia część tutaj → Zentangle-3 Kalisz.
Czwarta część tutaj → Zentangle-4 - Kraków.

Ps.:
Następne wyzwanie będzie związane z miastem z Toruń.
Coś Wam przychodzi na myśl w związku z tym ? Bo mi tak , ja pierniczę ! ;-)))

A tu już moje kolejne wzorki , których już nie liczę ;-)


Wyobrażacie sobie że jest ich nieskończenie wiele ? Można rysować i rysować bez końca ! 😃

Do miłego !

9 komentarzy:

  1. Wow! Przepięknie narysowałaś opolską katedrę, widzę, że masz talent do architektonicznych rysunków! Chyba jeszcze u Ciebie nie widziałam takich obrazków z budynkami? Myślałam, że Twoja specjalność to zwierzątka, a tu proszę, kolejny temat godny kontynuacji :). Bardzo mi się spodobał także ten patchwork zentanglowy na końcu :)))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :D
      W sumie to nigdy nie brałam się za żadne budynki , to mój pierwszy raz ;-)
      To prawda , wolę zwierzaki rysować , ale w temacie miast trudno się tak ciągle wymigiwać ;-P

      Usuń
    2. No i oczywiście zgadłaś w 100 procentach - katedra opolska ! :D

      Usuń
    3. Przy okazji wezwania zentanglowego trochę się naczytałam o Opolu, więc rozpoznałam, bo wcześniej to bym nie wiedziała co to za kościół :).

      Usuń
    4. Nie tylko Ty , ja też dopiero wyczytałam , bo nie byłam w Opolu nigdy ;-)
      Nie dość że uczymy się nowej sztuki , to jeszcze się edukujemy w wiedzy o Polsce :D

      Usuń
  2. Tak, to prawda :) nieskończona ilość wzorów. Można korzystać z gotowych przykładów i oczywiście tworzyć własne. I pewnie fajna, bardzo relaksująca zabawa.
    Kolejny etap wyzwania i kolejne wzory, a katedrę pięknie wyeksponowałaś na tle prostego wzoru. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu ! :D
      Niektóre gotowe wzory są bardzo trudne i trzeba dotrzeć do tego jak powstają. Ale jak już się to wie, to wszystko wydaje się proste ;-)
      Faktycznie bardzo relaksująca zabawa :-)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Witam, natrafiłam na Twój blog, coś dla mnie - koty, a rysunki podziwiam, nie umiem tak dobrze, ale gratuluje talentu :). Pozdrawiam bardzo bardzo! Malina

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Malino i dziękuję za miłe słowa :D
    Zapraszam częściej !
    Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.