czwartek, 16 stycznia 2020

Zentangle - Czechowice-Dziedzice

Ciąg dalszy zabawy - wyzwania rysunkowego - Polskie miasta w Zentangle.
Pierwsza część była tutaj → Zentangle -1
Dziś mamy na tapecie kolejne miasto - Czechowice-Dziedzice. Jakie mogłam mieć z tym miastem skojarzenie ?
Zapałki ! Bo tam się je produkuje ;-)




Rysunek na bloku akwarelowym , format 9x9 cm , wykonany cienkopisem + pisak akwarelowy...

Drzewo podpatrzyłam gdzieś w necie , resztę kombinowałam sama. Wiem że rysunki nie powinny przedstawiać niczego konkretnego , ale u mnie to raczej niemożliwe ;-)))
Dla niewtajemniczonych - obrazek nie powinien mieć ani góry , ani dołu ...

Kolejne wyzwanie już po niedzieli. Tematem będzie miasto Kalisz.

=========
Kilka miesięcy wcześniej było inne wyzwanie - Wyzwanie-rysunkowe-30-dni-Zentangle.
Wtedy nie brałam udziału , więc nadrabiam zaległości rysując i ćwicząc wzory i rękę.
W tym tygodniu pierwsze 20 wzorków ...;-)


Ps.:
Na deser dziś tylko trzy kotki ;-) Lala górą ! ;-)))




Do miłego !



6 komentarzy:

  1. Ciekawe wkomponowanie zapałek :) no wiadomo, że dziewczyny zawsze góra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z drzewa powstały i na drzewo wróciły ;-)
      Tak , Lala rządzi w tym stadku :D

      Usuń
  2. Lala rządzi! Fajny pomysł z tymi zapałkami na drzewie :). Widzę, że zentanglowanie wciągnęło Cię nie na żarty! Świetne te próbniki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kilka pomysłów na zapałki , ale drzewo wygrało :-)
      Dzięki ! :D

      Usuń
  3. Bardzo spodobał mi się pomysł na wkomponowanie zapałek i tak oczywiste połączenie z drzewem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :D
      Widziałam Twój rysunek na Instagramie i te spalone zapałki - są ekstra ! ♥

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.