poniedziałek, 10 lutego 2020

Zentangle - Toruń

To już szósty tydzień naszej zentanglowej zabawy - Polskie miasta w Zentangle.
W poprzednim tygodniu był półmetek , który pięknie podsumowała Danusia - na swoim blogu Denimix.pl .
W tym tygodniu (10-16 luty) kolejnym wyzwaniem jest miasto Toruń.
Mnie kojarzy się głównie z Kopernikiem i piernikami. I tak wgłębiając się w temat postanowiłam wpierniczyć się w temat pierników ;-)))
A że jest to tydzień w którym przypadają Walentynki , starałam się znaleźć jakiś romantyczny wydźwięk ;-) 
Spodobała mi się jedna z mniej znanych legend - dotycząca pierników Katarzynki. Opowiada o tym że są to dwa serca i dwie obrączki - bardzo romantyczna historia , którą można poczytać na blogu - Sztuka-pasja-poezja.
Piernik wyszedł mi tak bardzo przesłodzony , że miałam ochotę go podrzeć :/
Jednak się z tym darciem wstrzymałam , niech zostanie taki jaki jest ...

Jednak postanowiłam narysować inny romantyczny piernik , tym razem w kształcie serca ;-)))


No i kotów nie zabrakło jak w każdym mieście ;-P Do tego zakochanych ;-)
Tu ten mniej udany piernik Katarzynka ...


A tu razem obydwa ;-)


Rysunki wykonane w na bloku akwarelowym format 9x9 cm , cienkopisami w kolorze sepia o różnej grubości.
Wykończenie pierwszego piernika żelopisami - złotym , brązowo-złotym i białym.

W kolejnym tygodniu wyzwaniem będzie Warszawa !


8 komentarzy:

  1. O nie zgodzę się z tym, że Katarzynka mniej udana. Oba rysunki są bardzo, bardzo udane i bardzo pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu , cieszę się że się podobają moje pierniczki ;-)))

      Usuń
  2. Ale piękne :O Serduszko - cudo

    OdpowiedzUsuń
  3. Piernik ma być słodki, więc wszystko gra! Mnie się też oba bardzo podobają, chociaż faktycznie ten z kotkami to mistrzostwo świata! I piernik, i Walentynki, i nawet nawiązanie do symboli Jin i Jang, no i koty! A wszystko w przepięknej, świetnie zaplanowanej, harmonijnej kompozycji w stylu Zentangle! No naprawdę jestem pod wrażeniem! i gratuluję genialnego projektu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód na me serce lejesz Gosiu , komentarz jak marzenie :D
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  4. Nie mam pojęcia o co chodzi w tej zabawie, ale ślicznie rysujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olko :D
      Wszystko wyjaśnione w pierwszym zdaniu tego wpisu , tylko trzeba kliknąć na wskazany link ;-)
      A poza tym to nie wszystko musisz widzieć ;-)))

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.