niedziela, 24 kwietnia 2016

Kocia koszulka i byczenie :-)

Nie wiem jak Wy ale ja ciągle widzę jakieś kocie rzeczy . Jak nie kocie tisherty , to poduchy , naczynia , czy jeszcze inne gadżety . Ale jestem twarda i nie daję się skusić na nic ! ;-)))
Aż tu niedawno chciałam kupić dziecku prezent i poszłyśmy razem coś wybrać.
Znalazłyśmy bardzo ładne koszule w różne delikatne wzorki. Córcia przymierzyła najpierw tą , ale wybrała sobie podobną w jakieś robaczki , a ja wzięłam sobie właśnie tą :D
Nie dość że pięknie uszyta , z bardzo delikatnej i miłej wiskozy , to jeszcze w moim ulubionym miętowym kolorze . O kocich pyszczkach nie wspomnę ;-)




Uwielbiam ją !

Dziś czas relaksu , więc pokażemy jak się byczymy :-))















Miłej niedzieli !


17 komentarzy:

  1. Genialna ta koszula! Droga była? Jestem nią zachwycona. Kotyszki jak zwykle rozbrajają - słodziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka dni temu kupilam sobie t-shirt w koty, pokaze przy okazji. Chyba mi odbilo! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam jakiś czas temu w galerii i wyczaiłam bluzkę w koty, też taką z kołnierzykiem z delikatnego materiału. Całą drogę przekonywałam siebie, że taka elegancka to nie dla mnie, nie będę miała gdzie ubierać. Nawet mój facet już był gotowy się wrócić i mi kupić ;) ale byłam twarda. Po tygodniu stwierdziłam, że jednak kupię, ale jak poszłam już nie było....zatem nauka z tego jest taka, że nie ma co się ograniczać, jak się coś podoba to trzeba sobie robić takie drobne przyjemności z kotami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie kupiłam od razu. Córci od razu , a dla siebie to się zastanawiałam dwa tygodnie ! Ale na szczęście jeszcze były , choć już niewiele :-))
      Gdyby nie było to bym żałowała że nie kupiłam od razu :-P

      Usuń
  4. Ta koszula jest boska! :D
    Ja szukałam właśnie jakiejś w koty, ale za każdym razem nie mogłam trafić na mój rozmiar.
    Kociaki jak zawsze śliczne! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Amiya :-))
      Może wreszcie trafisz na swój rozmiar ;-)

      Usuń
  5. Karmel byczy się najfajniej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jaaa ale cudo! chętnie bym kupiła, ale bez mierzenia to bez sensu. A wracam do Polski w połowie maja :/
    Śliczna koszula, serio cudo :)
    Zdjęcia kotów też mnie urzekły, szczególnie rudzielec świetnie wyszedł :) Wymiziaj ode mnie Karmelka i z resztą pozostałe koty też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olko , może upolujesz coś dla siebie w SF ? ;-))
      Kotyszki też dziękują , zwłaszcza Karmelek :D

      Usuń
    2. A wiesz, że nawet się udało ;)
      Będę się chwalić już pod koniec wyjazdu, póki co staram się opisywać sam pobyt :)
      Kupiłam też kilka rzeczy dla jednej z fundacji, z którą współpracuję, będą mieli na licytacje kilka fantów :)

      Usuń
  7. and the winner is... Karmel! Przebija wszystko :) Moje Lordzisko zazwyczaj w kulkę się zwija (zimne mieszkanie), ale jak zaśnie głęboko to się rozkłada na długość;

    OdpowiedzUsuń
  8. Heja! Ale ta koszula jest piękna 😄😄💜 wygląda cudnie!!😃 sama bym taką brała ale mam w psiaki a te psiaki to takie kotopsiaki ( na przykładzie mojego psiaka - który byczy się jak Wasze Kociaki🙈🙈) miłego dnia!😃💙

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki Karolajn :D W psiaki też na pewno superowa ta koszula ;-))
    Miłego dnia !
    Ps.:
    Mam pytanko , jak się robi takie fajne emotinki w bloggerze ? ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.