czwartek, 25 grudnia 2014

Gucio , kapeć , Mikesz i owca ;))) dla 18+

Stali bywalcy na naszym blogu już wiedzą że Gucio kocha moje kapcie , a Mikesz kocha Gucia.
Pisałam o tym kiedyś tutaj - Sodom i GomoraFetyszysta i na poprzednim blogu tutaj ;)))
Ci co nie wiedzieli , albo zapomnieli dziś zobaczą jakie to u nas sekscesy się wyczyniają ! ;)))
Tak się dzieje co dzień gdy wychodzę i zostawiam kapcie , dlatego trudno o dokumentację. Ale dziś Gucio wyczaił drugie moje kapcie które leżały w przedpokoju i się zaczęło !
Kapeć w pyszczek , zawodzenie i biegnie z tym kapciem na moje łóżko ;) Mikesz choćby był w drugim pokoju na szafie , zaraz zeskoczy i przybiegnie też głośno zawodząc ;)))
No i się zaczyna ...


































Jeszcze filmik :-)



 Edit.:
A tu filmik sprzed trzech lat ;)




Wesołych Świąt ! :D


25 komentarzy:

  1. to ci dopiero! widać jakieś tam resztki hormonów graja w łobuziakach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli że bez jajek też można się cieszyć życiem ;)

      Usuń
  2. :-)))
    Straszne jak tak można :-)))
    Może powinnaś bloga tylko dla wybranych ?? Hmm... :-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosko z tym różem w pyszczku :D Ale masz fajną dokumentację jak się kapcie zmieniają :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy ma jakiś fetysz, on ma kapcie... Ale żeby tak po kastracji się na kolegę z kapciem rzucać namiętnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dźwięki co Gucio z siebie wydaje tak na niego działają - jak kotka w rui normalnie ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. powiedzialabym ze jeszcze owieczce sie dostalo:P

      Usuń
    2. Właśnie , właśnie , przecież owca też była w tym zestawie :)))

      Usuń
  6. No owieczka zaliczona ;))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj faktycznie Sodoma i Gomora;>

    OdpowiedzUsuń
  8. I to w Guciaczku uwielbiam ... kapciowy fetyszysta :-)
    A jak fajnie łobuzują ... ja tam się podtekstów nie doszukałam :-)
    Szkoda ze moje łotrzyki nie chcvą się tak bawić nieustajaco .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gucio bardzo uradowany z takiego podejścia Alu ;)))

      Usuń
  9. Jakim to afrodyzjakiem nasączone te kapcie, że Twoje chłopaki (nie pierwszy już raz) robią gejowski pociąg :) U mnie takie pociągi ostatnio są bardzo częste: Moira na przedzie a chłopaki za nią z noskami w jej pupie po mieszkaniu biegają :) Chyba dojrzewa mi pannica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnych afrodyzjaków Przemo, tylko Pańciowe syrki ;)))
      Gucio już od maleńkości się narkotyzował i lizał :-P
      To u Ciebie dopiero cyrk ;)

      Usuń
  10. Ale numer z tym kapciem, normalnie macie wesoło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak się bawić ,to się bawić,a co :)))
    Z różowym Guciowi cudnie :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.