niedziela, 8 lipca 2018

Krótka firanka ;-)

Nasz gryzoń Gucio doprowadził poprzednią firankę do ruiny , więc postanowiłam ją wymienić i uszyć sobie nową .
Tak mierzyłam , sto razy - od góry , od dołu ... Zanim uszyłam jeszcze raz mierzyłam, czy ma te 2.30 cm...
Niby miała ;-)
Uszyłam , powiesiłam i co widzę ?
Firanka za krótka !
I to jest ciekawe , bo kupiona firanka  miała 2 i pół metra wysokości.
Mnie potrzebne było 2,30. Odcięłam 15 cm , a firanka po powieszeniu jest za krótka 10 cm ...;-)))
Jak to możliwe ?
Kto mi wyjaśni ? ;-)

Postanowiłam kupić kolejną i uszyć ponownie , bo przecież tak nie może być .
Jednak im dłużej ta firanka wisi , tym bardziej dochodzę do wniosku że tak jest dobrze :-)

Po pierwsze - to że jest krótsza przestało mi przeszkadzać ;-P
Po drugie - moje koty teraz bez problemu znajdują drogę do wyjścia na balkon .
Po trzecie - z krótszą firanką leżenie pod oknem jest atrakcyjniejsze :D
No więc niech sobie będzie taka krótka, przynajmniej dobra na lato ...;-)
Upał trwa , balkonowe życie w pełni ...






Mikeszek na zewnątrz - pod ławeczką , Karmelek wewnątrz ...;-)


Ruch jak w Rzymie ;-)






Kto tam za firanką leży ? ;-)




Piękne błękitne niebo z obłoczkami ! :-)


Mikeszek nadal kocha słoneczko ;-)








 Nie ma to jak pobyczyć się na kafelkach. Trochę chłodku, trochę cienia ...














Mamy też bioniczny tranzystorek po sąsiedzku ;-)))


Pięknie śpiewa ! :D

Przydałby się jeszcze gdzieś w pobliżu basen i byłoby super ;-)

Do miłego !


22 komentarze:

  1. Moim zdaniem jest idealnie, bo zakrywa szybe I zachodzi na rame drzwi :)
    Dee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      A ja o mało jej nie pociełam , tak się wkurzyłam na początku ;-)
      Miałam skrócić wzorek wyżej i dać mamie ...

      Usuń
  2. Pieknie jest. I bardzo duzo miejsca dla kotka i dobrze! :)
    Buziaki dla kazdego w nosek :*
    Miłego wypoczywania

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam firankę która kończy się 10 cm nad parapetem i jest świetnie bo mi się koty nie plączą w nią, nie zaciągają nic i łatwo mogą wskoczyć i zeskoczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo ma moja mama w dużym pokoju , a to ze wględu na kotka Wacka ;-)

      Usuń
  4. No wiesz co... gdybys nie powiedziala... nigdy nie przyszloby mi do glowy, ze firanka jest za krotka. Ja tam wcale nie mam firanek, a mieszkam na parterze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam o takiej opcji i może kiedyś tak zrobię ;-)))

      Usuń
  5. Ale chłopaki mają fajnego sąsiada! :D
    Pewnie oczu z niego nie spuszczają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobie że już tylko słuchają , czasem spojrzą ,ale bez napinki ;-)

      Usuń
    2. A to ciekawe, moje a w szczególności Psotka, chciałby się dobrać do niego za wszelką cenę :D

      Usuń
  6. Firanka jest ok ;) A koty jak zawsze w formie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Firanka jest w porządku. Balkon masz piękny,futra są wielką jego ozdobą. U mnie, od kiedy jest Mela firanki muszą być krótkie albo wcale, bo długie są dla niej huśtawką oraz drapakiem, podobnie z kwiatami. Większość zlikwidowałam,żeby się nie otruła. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, balkon bez futerek to już nie byłoby to ;-)
      My też wszystko pod koty pasujemy, nie ma to tamto ;-)))
      Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  8. Pięknie jest :). Koteczki mają super na balkonie, natura. A firanka całkiem ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego śpiewającego sąsiada chłopaki pewnie uwielbiają podglądać? Nie chcieliby się bliżej poznać? Czy już im się opatrzył i osłuchał ze nie robi wrażenia? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Anno trochę się opatrzył , ale słuchać lubią na pewno :D
      Nasz żółty sąsiad pięknie śpiwa :D

      Usuń
  10. krótsze firanki są praktyczniejsze - jak nic się nie siajta po ziemi to mniej się brudzi od dołu. U nas aktualnie królują rolety, ale firanki jak miałam, to też krótsze zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rolety też mamy ale firanki też lubię mieć ;-)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.