poniedziałek, 12 maja 2014

Mikesz na balkonie ;)

Obiecałam że następny wpis będzie o Mikeszku więc jest ;)
Balkon to jego ulubione miejsce do obserwacji, wygrzewania się w słońcu i ostrzenia pazurków na "mojej" ławeczce ;))
Ale co tam , jemu wolno wszystko !
Jak się nawinie jakiś ptaszek w okolicy to jeszcze można zapolować ,a raczej na niego nakrzyczeć ;)








Pokulać się na zakurzonej podłodze też lubi ;)






Woda na balkonie smakuje szczególnie :-)





Na macie też jest fajnie :-)


A na ławeczce jeszcze lepiej :-))
Ma nawet jedną ulubioną deseczkę do ostrzenia pazurków. Tu właśnie ją widać ;))








Miałaś ławeczkę wiesz ? ;)


Teraz jest moja i już !:-)











Ps.
A mnie znowu dopadł jakiś wirus i ledwo żyję. Jakby ktoś ze mnie całą krew spuścił :( Temperatura , gardło ...
Czyżby grypa ?  Jak nie urok , to ...




4 komentarze:

  1. No i jak go przegonić? Nie radady po prostu ;-)
    Szkoda mi Ciebie Amyszko, że tak Cię męczą te choróbska, duuużo zdrówka i i dobrych fluidów wysyłamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mikesz nawet deszczu się nie boi ;)
    Dziękuję Aniu. Dziś już trochę lepiej ,ale wiesz jak jest - jak powiem że lepiej to mnie rozłoży na całego ;)))
    Dobre fluidy chyba podziałały :-D
    Uściski !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ławeczka jest fantastyczna, pewnie ciągle oblegana? :)
    Trzymaj się i nie daj choróbsku! Zdrowiejemy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem nawet ja mogę na ławeczce klapnąć :-D
    Dziękuję Jagodo :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.