środa, 15 maja 2013

Czułości i łapoczyny ;)

Wczoraj było o czułościach kocich między Mikeszkiem a Karmelkiem , a dziś będzie o czułościach między Mikeszkiem a Guciem ;)
Jak już wczoraj pisałam w komentarzach , Mikeszek kocha wszystkich domowników i jest bardzo wylewny w okazywaniu uczuć :-D
Jednak Gucio nie zawsze podziela jego entuzjazm ;))

Fotki z dzisiejszego poranka ...









 Te ciemne fotki są robione bez lampy.






I po czułościach !
Mikeszka to jednak nie zniechęca , on zawsze próbuje i czasem mu się udaje ;))


Na koniec Karmelek w promieniach słońca ...


 i Gucio też ... ;)




 Wam też duuuużo słonka życzymy :-)


18 komentarzy:

  1. Dziękujemy za słonko :). Fajne te ich całuski, po których się leją. U mnie to samo :).

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak kocia miłość:) U mnie powoli jest to samo;p

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja dziś na moim podwórku obserwowałam najpierw czułości a potem łapoczyny z wrzaskami.
    bracia sie nie dogadali.
    serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta bijatyka na tle okna! ;))
    Uwielbiam patrzeć na kotki w słońcu. Ostatnio też sfotografowałam Gacka w świetle zachodzącego słońca ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, ależ ten Mikesz jest kochany! Koci przytulak :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście dzisiaj było słonko :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. A zamiast życzyć nie mogłabyś... trochę tego słonka podesłać??
    U mnie szaro, buro i deszczowo od tygodnia... i już mnie to do depresji doprowadza...
    NIEcierpię takiej pogody!! Nie-cierpię !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci współczuję :(
      U nas było piękne słońce ,choć wiało jak nad morzem ;)

      Usuń
  8. Świetne scenki, jak pantomina. :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.