wtorek, 28 maja 2013

Piórka ! :-)

Pozazdrościliśmy futerkom Maskotki zabawy piórkami i teraz mamy swoje ;)
Fakt że nie takie cudne jak ich ,ale za to świeżutkie i cieplutkie bo prosto od wrony ;))
Teraz w parkach tego pełno leży ,więc wystarczy się schylić i mamy zabawki :-)






U nas wreszcie pada.
Długo czekaliśmy na deszcz , zwłaszcza Pańcio ,bo chciał żeby mu autko umyło ;)
Nie mógł się doczekać i wreszcie wczoraj pojechał umyć autko . No i tak jak przewidywałam - autko umyte ,będzie deszcz ;)))
Tak jest zawsze !
To samo z myciem okien , czy balkonu . Jak tylko umyję , zaraz pada ;)))
Ironia losu ,prawda ?
No ale my się z tego deszczu cieszymy ,bo już dwa tygodnie zapowiadają , wszędzie padało ,tylko nie u nas .
Zapomniałam dodać że Mikeszek też się cieszy z deszczu . Nareszcie może moknąć i napić się wody prosto z podłogi na balkonie :-)

Od jutra życzymy sobie słoneczka !
Miłego dnia kochani :-)


18 komentarzy:

  1. No popatrz jak się bawią! Może ja też taką zabawkę zrobię moim kudłaczom:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę Ci oddać trochę deszczu :) U nas od paru dni lało jak z cebra - dopiero dziś jest spokój.
    Fajna zabawka, chyba też muszę taką kotom sprawić :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję to co dziś spadło nam wystarczy ;)
      Piórka polecamy :-))
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja też z chęcią oddam deszcz - za free :D
    Mizianki dla koteczków :-)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nam wystarczy deszczu ;)
      Dziękujemy i też pozdrawiamy :-))

      Usuń
  4. A u nas leje co pięć minut przez pięć minut ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też tak było wczoraj. Dziś od rana słońce świeci :-))

      Usuń
  5. u nas od piątku na zmianę leje i pada. jutro chcę słoneczka! obawiam się tylko, ze w naszych okolicach to ostatni deszcz w tym roku:(
    kotyszki są słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ewo i życzę duuuuużo słonka :-))

      Usuń
  6. A myślałam, że tylko z naszym samochodem i jego myciem tak jest :). Z oknami nie zauważyłam, ale chyba za rzadko je myję i to dlatego ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Abi ja mam mało okien to mogę nawet co dzień myć ;))

      Usuń
  7. Ja mam dosyć deszczu leje od soboty,brry zimno...
    Zabawa z piórkiem cudna,ujęcia świetne,chyba też poszukam piórek jakiś by mieć takie rozanielone koty,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję AGRI1 :-))
      Jak dostają od czasu do czasu to jest wielka atrakcja :-) Jakby miały co dzień to już nie bardzo ...;)
      Pozdrawiam ciepło .

      Usuń
  8. Ale fajne foty! :) przyłączamy się do grupy oczekującej na mniej deszczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba znów odgapię ten pomysł, czasem przynoszę kotom piórka ptaków znalezione na polach, lubią się nimi bawić. U nas lało kilka dni bez przerwy, a teraz wyszło nieśmiało słońce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zdobyte pióra to wielka atrakcja dla kotów. Budzą się dzikie instynkty ;))
      Niech już słońce zostanie ! ;)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.