sobota, 4 maja 2013

Domek :-)

Powiększył nam się metraż mieszkanka ;) Na ulubionym pchlim targu upolowałam dziś super domek dla kotyszków ;))
Kotkom bardzo się domek spodobał !

Mam mnóstwo fotek ale żeby nie zasypać Was wszystkimi naraz , postanowiłam dziś pokazać tylko kilka kolaży ;)







Oj działo się , działooooo ;))
Ciąg dalszy jutro ;)

Dziś wreszcie było słonecznie i ciepło . Kotki wybalkonowane ,teraz można pobyczyć się w domku ,bo już się trochę zachmurzyło ...

Miłego wypoczynku !


14 komentarzy:

  1. swietne sa te wiklinowe domki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Domek i to na dodatek z ogródkiem ... fajny :-)))
    Gratulujemy i troszeczkę zazdrościmy Kotyszkom :-))))

    Też kiedyś o podobnym myślałam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już od dawna myślałam ...
      A zależało mi na okazji ,a nie tych mega drogich ze sklepu ;) Za tą dałam 25 złotych :-D

      Usuń
    2. To fuks !!!
      Szkoda ze są drogie .... na balkon by mi /ziutkom/ się taki przydał :-)

      Usuń
    3. Też o tym myślałam ,ale u mnie nie ma daszku na balkonie ...

      Usuń
  3. ale mają radochę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne domki - lubię wiklinę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Retro , ja też lubię wiklinę :-)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  5. Widzę, że wnętrze zagarnął nasz piwniczny rozrabiaka ;-) Oj, Gucio "zszedł na psy" ;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre spostrzeżenie ! Na szczęście każdy z nich ma chęć na inne pięterko :-))

      Usuń
  6. Super! Widać, że nowe lokum zostało zaakceptowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłabym taki dla mojej koci,chociaż jej trudno dogodzić, ale w sklepach chyba nie ma takich mieszkanek.Słodziaki z tych Twoich futer!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem Kociafraniu ,może gdzieś są takie domki. Ale jak nie to zawsze wystarczy fajne pudełko ;))
      Dziękuję :-)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.