poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Pomagierzy ;)

Ostatnio jak musiałam trochę poszyć na maszynie , miałam dwóch pomagierów ;)

Jeden pilnować pudełka ...:-)




...a drugi zakosił mi  szpulkę kordonka i turlał po całym pokoju ;))






 Aż żal było im zabierać te zabawki ;)

Od ostatniego"zaginięcia"Mikesza , wnętrze mojej kanapy stało się stałym punktem odwiedzanym przez niego za dnia i często w nocy ...;)
Teraz to jego stały rytuał  - umie bardzo sprytnie wcisnąć się do środka i to w zupełnie innym miejscu niż Gucio ;)

A ja muszę sobie kanapę wymienić, bo ta już się rozpada ... I jak im tu taką atrakcję wyrzucać ? ;)))


Ochłodziło się i padają deszcze ,ale wszystko pięknie kwitnie i się zieleni :-)
Mam nadzieję że szybko wróci słońce ,a nie będzie tak jak w Hiszpanii ...
Właśnie podawali że tam znowu śnieg spadł !
Masakra jakaś ...



11 komentarzy:

  1. hehe znam ja tych pomagierów bardzo dobrze :) pilnowanie pudełka to bardzo poważna funkcja... gorzej z zabawą nicią, no ale koty muszą mieć jakieś zajęcie, jak Pani nie zwraca na nie uwagi i sobie szyje! :)
    A swoją drogą zazdroszczę umiejętności szycia, niestety mam do tego dwie lewe ręce.... a co uszyłaś? pochwal się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można się domyślać jestem samoukiem - a że mam smykałkę do wszelkich prac ręcznych więc potrafię co nieco uszyć ;))
      Kiedyś szyłam sobie i córci różne rzeczy ,bo nic nie było w sklepach . Przerabiałam też ciuchy ,szyłam zabawki ,pościel i różne takie ...;)
      Teraz tylko coś poprawiałam ;)

      Usuń
  2. Pomoc extra :-)))
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wyrzucaj kanapy, nie można :-)))
    Ale Ci pomagają, przynajmniej wiesz ,że masz koty :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak... bez kociej pomocy... ani rusz!! ;-)))
    Ja kanapę po prostu.. wystawiłam do innego pokoju ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam tyle pokoi ;)))

      Usuń
    2. cóż... więc... albo wybudujesz sobie dom... z jednym extra kocim pokojem... albo... pokochasz swoją starą kanapę... jak nową ;-)))))

      Usuń
    3. Jak wygram w totka ,to będą miały swój pokój ;))
      Co do kanapy to na razie jeszcze nie trafiłam na taką , która by mi się podobała ...;)

      Usuń
  5. Ale im dobrze, fajnie patrzeć na Twoje zadowolone kotyszki :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.