środa, 3 kwietnia 2013

Pudełeczko ;)

Po świętach to nam tylko puste pudełko zostało ;)
W oczekiwaniu na prawdziwą wiosnę przyda się jak nic !
Chętnych na pudełko nie brakuje ...








Miękkie oponki przy pudełku przegrywają ;))








Mikesz nie tylko leży , lubi się w nim bawić i gryźć ;))










A takich scen o pudełko też nie brakuje ...;)


Czasem te walki przenoszą się w zupełnie inne miejsce ...





I tak to się jakoś kręci u kotyszków ;)

O pogodzie nawet nie wspomnę tym razem ...-/




18 komentarzy:

  1. ehehehehe skąd ja znam te pudełkowe harce! U mnie każdy kot ma swoje pudełko :) Tak, jakoś trzeba zająć kocurkom czas, gdy na dworze... ech, też już nie chce mi się o tym gadać :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym miała dużą chatę to jeden pokój byłby cały w pudełkach dla kotów ;)))
      Pozdrawiam Kasiu !

      Usuń
    2. ja mam na szczęście 3 pokoje i balkon i pudełka są: 4 w dużym pokoju, 2 w mniejszym, 1 w sypialni i 1 na balkonie :D a i tak się biją o miejscówę diabły! ;)

      Usuń
    3. To masz salony ! My mamy małe mieszkanko ok 34 metry ,to nie poszalejemy ;)
      Ale mamy na strychu trochę kartonów do wymiany w razie "w"

      Usuń
  2. Jednak pudełka to najlepsza zabawa dla kotów :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam !
    Masz super Kocurki i super bloga. Tak mnie zaciekawił Twój blog, że przeczytałam wszystkie notki jednym tchem. Ja mam kota na punkcie kota, jak to można zobaczyć na moim blogu. :) Serdecznie zapraszam. Nowa notka już jest, a będą kolejne. :) Ciekawych wiadomości o kotach dowiedziałam się z Twojego bloga. Serdecznie pozdrawiam i będę zaglądać tu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Magdaleno :-))
      Bardzo mi miło że Ci się u nas podoba :-)
      Jakbyś chciała zajrzeć jeszcze do naszego poprzedniego bloga to masz tu linka ...
      http://kotyszki.blox.pl/html
      Zaczęłam go prowadzić pod koniec 2008 roku ;)
      Ten na blogerze dopiero od lipca 2012
      Pozdrawiam serdecznie i lecę zobaczyć do Ciebie ;)

      Usuń
  4. Jakie wymiarowe pudełko,
    jak dla kota specjalnie zrobione :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. i sznureczek musi byc w pudeleczku :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Koty w pudełku zawsze mnie rozbrajają! A Karmelek, z tą swoją laską, jest niesamowity:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah, pamiętasz, że pod koniec lutego roznosiłem listy. Miałem je posegregowane w różnych pudłach, ulicami, nazwiskami. Od tamtej pory dalej jedno pudło wciąż stoi u mnie w dużym pokoju, bo chłopaki zrobili sobie z niego sypialnię. Poobgryzane już całe, nieestetyczne, ale jakoś nie mam serca im tego wyrzucić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne koty pudełkowe :D...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełko najlepsza zabawka :) I łóżko! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.