poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Urodzinki Karmelka :-)

Nasz kochany słodziak i burczymucha Karmelek kończy dziś 6 lat ! I nie jest to prima aprilis ;))
Przy okazji powstały kolejne skrapki w PaSkI ...;)




Kiedyś zrobiłam filmik ze wszystkich słodkich minek Karmelka jak jeszcze był tylko z Filipkiem ...Warto zobaczyć :-)



 Karmelku bądź zawsze szczęśliwy ,radosny i zdrowy ... 100 lat !

A sobie ,Karmelkowi i wszystkim tu zaglądającym życzymy prawdziwej wiosny ! ! !



Ps.:
Za oknem nadal sypie śnieg ... Men poszedł odśnieżyć auto -/ W kraju pozrywało linie wysokiego napięcia . Nieciekawie ...
Mam nadzieję że u Was OK

Trzymajcie się ciepło !
Pozdrawiamy nadal świątecznie :-)

Edit :
Znalazłam filmik z pierwszych dni Karmelka u nas ;))



Filipek był dla niego jak mamka :-)


35 komentarzy:

  1. 100 lat, sto lat niechaj żyje nam!! ;-))) - to dla Karmelka
    a z Tobą dzielę się słonecznymi promieniami... bo u mnie akurat (nieśmiało ale jednak) słonko świeci ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. I kto to powiedział że twarz kota nie wyraża żadnych emocji? Karmelek to urodzony model, cudowne minki. Sto lat dla Karmelka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ,właśnie Iwonko - wszystko potrafi wyrazić minką ! ;))
      Dziękujemy :-)

      Usuń
  3. Śliczny z niego rudzielec :-)
    Zdrowia mu życzymy przede wszystkim całym Klubem :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdrowka przede wszystkim i 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny filmik złożony z Karmelkowych zdjęć! Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny dzień wybrałeś sobie na urodziny - 100 lat :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to Pańci wybrała ,bo nikt nie wiedział dokładnie kiedy ...;)
      Dziękujemy :-))

      Usuń
  7. Sto lat, sto całusków, sto drapków za uszkiem i sto lasek dla Karmelka:))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ashki w imieniu Karmelka :-))

      A dodałam jeszcze jeden filmik !
      Z pierwszych dni u nas ;))

      Usuń
  8. Z okazji urodzin życzę wszystkiego co najlepsze dla boskiego Karmelita :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Buziaki dla Karmelka z okazji urodzin :) Super ten filmik z minami naszego dzisiejszego bohatera! Niech nam żyje jeszcze dłuuugie lata zdrowy i szczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze życzenia dla Karmelka kochanego :-))) I wiosny, wiosny koniecznie!

    Filmiki super, ale był z niego rozkoszny maluch. A na jednej fotce widziałam, że chyba chciałaś ugotować zupę karmelkową ;-)
    No i te jego uśmiechy :-)

    Filmik z Filipkiem wzruszający. Myślę sobie często o nim, ciekawe czy spotkał nasze dwie kociczki po drugiej stronie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękujemy wilddziku :)
    Tak ,Karmelek zawsze mi do garnka właził jak miałam coś ugotować - pomagier pierwsza klasa ;))
    Też często wspominam Filipka ... Tęsknie bardzo ...
    No ale jak tylko mnie przypili to myk na bloga ,czy YouTuba i oglądam. Raz przez łzy ,raz z uśmiechem ...
    Też mam nadzieję że spotkał tam same fajne duszyczki :-)
    Pozdrawiamy , buziaki przesyłamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje "kocie życie" jak już kiedyś wspomniałam zaczęło się od Waszego bloga :-)))Toż to moja ulubiona trójca Filipek, Karmelek i Gucio od bardzo dawna :-))

    Filipka już nie ma, ale często go wspominam ....
    Gutek, jak to Gutek rozrabiaka nie daje o sobie zapomnieć :-)
    Karmelek ... to mój najulubieńszy rudzielec pod słońcem :-)))

    Drogi Karmelku, zdrówka przede wszystkim, wiele lat dobrego życia bo wspaniały domek już masz :-))) Nie dawaj się chłopakom :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy że Cię "zaraziłam " kotami ;)))
      Karmelito dziękuje :-))

      Usuń
  13. Sto lat Karmelkowi! Sześć lat to super! Czas do szkoły;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na kota to już poważny facet , chyba że się zapomni ;)
      Dziękujemy :-)

      Usuń
  14. rudzielce są piękne! żyj długo i szczęśliwie karmeleczku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze i tu wszystkiego najcudowniejszego Karmel :)!. A filmiki boskie. Filip był jak miś :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba pielęgnować wspomnienia prawda ? :-D
      Dziękujemy Abi :-))

      Usuń
  16. Karmelku kochany bądź zdrowy i szczęśliwy!
    Jak patrzę na tego małego rudzielca z ostatniego filmiku, to aż marzę o takim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się spełniają wiesz ? ;))
      Dziękujemy Anko !:-)

      Usuń
  17. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.