poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Pół roku u nas :-)

Dziś mija pół roku odkąd Mikesz jest z nami ;))



Do tego od rana jest niemal letni dzień i tak jak obiecałam kotkom i sobie znowu były wiosenne porządki ;)
Umyłam balkon i okna , zrobiłam letnie przemeblowanie i pochowałam zimowe buty !
Teraz nawet jak śnieg spadnie ,to nie ma zmiłuj - w trampelówkach będziemy śmigać ;))

Kotki mogły przez wiele godzin śmigać po balkonie ,wylegiwać się i wietrzyć futerka ;)
Wbrew pozorom to nie Mikesz najwięcej na nim siedział ...
A myśleliśmy że tak będzie ,bo wiecznie pod drzwiami na klatkę schodową wysiaduje gotowy do drogi -/
Gucio za to jakby mógł to by sobie na balkonie zamieszkał ;))
Ale nawet jak wracały co jakiś czas do domu, to i tak widać było radość z odzyskanej "wolności" :-))
Tak grandziły ,że teraz wszystkie wróciły do domu i padły od nadmiaru wrażeń ...
 Fot z dzisiaj nie ma niestety, bo zarobiona byłam ;)


18 komentarzy:

  1. Bardzo lubię jak mi tak koty padają z nadmiaru wrażeń, żeby jeszcze chciało im się padniętymi być o piątej rano :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ,żeby chociaż w nocy spały ...
      Moje ostatnio to już po 2-ej w nocy mnie budzą -//

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego Mikesz na dalsze życie.Miałeś farta!:)))
    U mnie miało być dziś +20,miaaaało,ale nie jest źle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orko dziękujemy serdecznie :-))
      U nas gorąco ,ale wiatr chłodny więc nie można za bardzo się wyletniać ,ale i tak suuuuuperrrr! :-)

      Usuń
  3. to już pół roku? czas leci nieubłaganie...
    dobre życie ma teraz mikeszek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie sobie uświadomiłam, ze u nas niedawno minęło pół roku jak jest Witek ;) Witek, tak samo jak Mikesz, siedzi pod drzwiami i tylko patrzy, żeby śmignąć między nogami. Dzisiaj na klatce zaskoczył go sąsiad, więc Witek uciekał z grubym ogonem, aż się za nim kurzyło...taki cwaniak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odważniak z tego Witka ;)
      To tylko nasz Karmel do każdego na klatce leci z zadartym ogonem ;))

      Usuń
  5. Ja też dziś myłam okna :-) Jeszcze mi zostały 4.
    To już pół roku z Mikeszkiem, szybko czas leci. Buziaki dla wszystkich Waszych futerek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się ma tyle okien co Wy ,to nie ma to tamto -trzeba się narobić ;)
      Ja to mogę co dzień myć,tyle tego mam ;)))

      Dziękujemy za buziaki :-)

      Usuń
  6. Cudna fota na pół-rocznicę:) Mój Rudy to prawie do domu nie wraca tak poczuł wiosnę. Na noc jest w domu ale rano nie ma zmiłuj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby moje mogły wychodzić ,to zapewne byłoby to samo ;)

      Usuń
  7. Mikeszku kochany mnóstwa takich półrocznic Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pół roku minęło jak z bicza strzelił! A dopiero co nasze kotki się co do Was wprowadził!
    Mikeszku, nie mogłeś lepiej trafić!:))
    Uściski od ciotki Maskotki i noski od moich futer!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ,prawda Maskotko :-)) Dziękujemy serdecznie :-))

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.