środa, 1 stycznia 2020

Rysunek - Kot Sylwester ;-)

Tak go nazwałam , bo powstał wczoraj ( w Sylwestra ) i przypomina kota po mocno zakrapianej imprezie ;-)))


Najpierw była jaśniejsza wersja - żelopis brąz i cienkopis sepia i czerń. Niestety okazało się że cienkopisy niemal na wymarciu i musiałam sobie radzić niemal wyłącznie żelopisami. A te nie dość że robią kleksy , to są z połyskiem i często efekt jest inny niż się człowiek spodziewa ;-)

Tak było na początku . Te czarne oczka wyglądały na szare , bo żelopis był metaliczny ...




Postanowiłam je poprawić czarnym żelopisem z efektem błysku ...


I zamiast tak zostawić , to pociągnęłam całość tym ciemnym żelopisem ... :/


I w tym momencie chciałam go podrzeć ://
Jednak wrzuciłam do szuflady aby spojrzeć na niego na drugi dzień . I dziś właśnie postanowiłam że zostawię drania , niech se żyje ;-)))




Nie jest idealny , ale może kolejny będzie lepszy ;-)
Inspiracją były koty Keitha Millsa.

Ps.:
Jak tam u Was Sylwester minął ? U nas w miarę spokojnie. Muzyka na fuul i zabawianie kotów , aby odwrócić ich uwagę od eksplozji za oknami ;-)


Samych dobrych dni w tym nowym 2020 roku !
Co by się nam dobrze działo i abyśmy zdrowi byli ! 💞



14 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w nowym roku.Mnie się teraz podoba bo oczy i kokardą przyciągają wzrok i są jakby magiczne.Tez musiała odwracać uwagę od hukow panicznie wystraszonego kiciula i moje ręce wyglądają jak po obfitych zbiorach jezyn cale podrapane.Serdecznie Pozdrawiam Marta uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Martuś :*
      Nasza Lala też na początku wpadła w panikę , ale muza na fuul i zabawianie ją uspokoiły. Napięcie zeszło...;-)

      Usuń
  2. Piękny <3 dawno tu nie byłam.. ślicznie zmieniłaś nagłówek bloga Amyszko <3
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana , cieszę się że się spodobało :D
      A jeszcze bardziej z tego że się pojawiłaś ! ♥

      Usuń
  3. Super :))). Bardzo na czasie ten skacowany kotek :))). Fajnie Ci wyszedł, nie wiem co Ci się nie spodobało w tej "poprawionej" wersji, jest super! Ale faktycznie żelopisy bywają nieprzewidywalne, a w dodatku na zdjęciach ich efektów za bardzo nie widać...
    Sylwester z czterema kotami, to sama wiesz... Było głaskanie, przytulanie, rozterki czy wyciągać na siłę Czarnuszkę, która wbiła się za sofę, czy lepiej ją zostawić w spokoju... Nasza obecność chyba się na coś przydała, bo dzisiejszą powtórkę z tej barbarzyńskiej rozrywki troglodytów kotki zniosły już w miarę spokojnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :D
      Wiesz im dłużej kicur wisi na ścianie , tym bardziej mi się podoba ;-) Dobrze że go nie zniszczyłam , ale faktycznie pierwsze odczucia były takie że całkiem nieudany. Jednak lepiej dać pracy "odpocząć" i obejrzeć ją za jakiś czas...
      Tak , to że byliśmy ze swoimi zwierzakami , to na pewno przyczyniło się do mniejszego stresu naszych pupili. Choć nie była to łatwa noc ...

      Usuń
  4. Rewelacyjnie wyszedł Ci ten kotek.
    U nas Sylwek spokojnie :) Znaczy spokojniej niż się spodziewałam. Muzyka na full i Amaya tylko czasem spojrzała w stronę okna. Ale nie chowała się :)
    Reszta kotów miała w nosie co się dzieje - my siedzieliśmy niewzruszeni i graliśmy w planszówki, więc i koty czuły się bezpiecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olko ! :D :*
      U nas Gucio i Karmel niewzruszone. Reszta też dała radę na szczęście ;-)

      Usuń
  5. Piękny portret? Jak to nazwać właściwie? :) Dzieło?

    OdpowiedzUsuń
  6. nice post, Happy New Year :) I follow you on gfc # 108 ,follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny jest ten kotek. Kochani- szczęśliwego Nowego Roku! Dużo zdrówka dla wszystkich, spełnienia marzeń i optymizmu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy Iwonko i wzajemnie ! ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeca ten kot mi humor poprawił, śmieszy mnie i cieszy. Genialny, spojrzysz i w mig czujesz się lepiej. Mega i jeszcze raz mega mi się podoba, jestem nim zauroczona!!!!!!!!CUDO!!!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agniesiu :* ♥
      Ty to potrafisz zachwycać się i cieszyć ! ;-)))

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.