poniedziałek, 19 listopada 2012

Podaj dalej ;)

 Dziś wielką radość sprawiła mi Alison co pisze fajnego bloga i ma przekochane kotki-ziutkidwa ;))
Jedenaście dni temu zamieściłam jako pierwsza komentarz na jej blogu -  i tym samym stałam się kolejnym uczestnikiem zabawy - PODAJ DALEJ ;)
Zabawa polega na obdarowaniu pierwszych dwóch osób wpisujących komentarz pod tym postem jakimiś prezentami/niespodziankami ;)

Uważam że to świetna zabawa :)))

Zobaczcie co dostałam ...


No przecież nawet Mikołaj nie mógł lepiej trafić ;)))


Wszystko co kochamy - koszulka dla mnie- pasuje jak ulał , czekolada którą uwielbiamy i do tego kocie przysmaki które zawłaszczył w całości Mikeszek :-)

Alison jeszcze raz dziękuję serdecznie - uściski dla Ciebie i głaski dla kociambrów :-))

Pora się odwdzięczyć i podać dalej ....

Dwie pierwsze osoby które zamieszczą post pod tym wpisem będą kolejnymi szczęściarzami ;)
Jednocześnie zgadzają się na kontynuację zabawy w PODAJ DALEJ *


No i bardzo prosimy o udział w głosowaniu na naszego Karmelka w konkursie u Jasnej ...;)


Za każdy oddany głos serdecznie dziękujemy :-)


Edit :

"Podaj dalej " od nas można zobaczyć tutaj ewa-z-mazurskiej-krainy ;)

i tutaj ...Kocia

25 komentarzy:

  1. o kurde! to ta koszulka, którą zawsze chciałam mieć ;) gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jak się rzekło podaję dalej ;))
      Podaj mi Kociu swojego mejla ,albo napisz na mojego i podaj swoje dane .
      Będę szykować niespodziankę ;)

      Usuń
    2. tak czytam, o co chodzi, bo od razu nie zrozumiałam... nie ma to jak napisać komentarz, nie czytając dokładnie notki, niespodzianka niezła ;) Dzięki wielkie!

      Usuń
  2. bardzo fajna koszulka! od razu wiadomo kto jest kim. po co sie tłumaczyć. gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Podaj mi namiary na siebie to wyszykuję niespodziankę dla Ciebie ;))

      Usuń
    2. dzięki dla pańci i mizianko dla kotyszków:)

      Usuń
    3. Dziękujemy i czekamy na namiary :-)

      Usuń
    4. Namiary już mam -dziękuję :-)

      Usuń
  3. Ale cudna koszulka :-)
    Świetna :-)
    Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  4. :-))))) Pozdrówka i mizianki dla koteczków :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, jaka fajna koszulka :)
    Zabawa jest przednia :))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. :))... Czekolada jest PYSZNA!!! Wiem, co mówię :), a w koszulce już sobie dziś pochodziłam i dziecię mnie pytało, czy są takie męskie :D...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,wiem !
      Czekoladę znałam wcześniej bo to nasza ulubiona ;))
      Koszulki nie dam nikomu i już :-)))
      Mikesz opędzlowałby wszystkie kocie batoniki ,ale będę mu wydzielać - jeden na dzień ;)

      Gratuluję i Tobie Abi :))

      Usuń
  7. chciałabym taką koszulke ale po angielsku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba musisz bardziej reklamować Karmelka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka koszulka dla wielkiego fana kocurków to strzał w dziesiatkę

    OdpowiedzUsuń
  10. Paczki poszły dziś :-)
    Kocia i ewa z mazur bądźcie czujne i wypatrujcie listonosza ;))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.