środa, 21 listopada 2012

Leń ... i konkurs u Jasnej ;)

Dzisiaj mam lenia ...;)










A i wiecie co ? Ja też umiem robić zabawne minki ...O !


I czemu to rudy startuje w konkursie u Jasnej ? Że niby lepszy jest czy co ?
Następnym razem nie dam się wysiudać z konkursu ,o nie !
Ale wiecie co ? Jak już ten nasz rudy tam jest to niech wygra ! Chociaż myszkę malutką ;)))

Nadal prosimy o udział w głosowaniu na naszego Karmelka w konkursie u Jasnej ...;)



Za każdy oddany głos serdecznie dziękujemy :-))

15 komentarzy:

  1. Gucio się leni, Mikesz z Karmelkiem mają chwilę oddechu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tapczanie leży leń , nic nie robi cały dzień :-)))
    Był taki wierszyk...
    Ale taki leń jak Gucio to rarytas :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko wymiziać ten bziuchol ....:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja widzę, że on się myje, więc nie leni.
    Głos oddałam na mojego Bolka - jestem mu to winna, ale nic nie mówcie Tosi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje on tylko energię oszczędza :-)
      A na swojego nie można głosować ;)

      Usuń
    2. Tego nie ma w regulaminie ???

      Usuń
    3. A ja nie wiem skąd mnie się to wzięło... Ja myślałam że nie wolno na swojego ,ale nie znalazłam takiego czegoś w regulaminie ;)
      No to znaczy się że chyba można ;)))
      Oj jeden głos mi przepadł ;)

      Usuń
  5. Swobodnie, bezpiecznie, radośnie :)
    Szczęśliwy kiciuś :)))))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.