czwartek, 17 sierpnia 2017

Święto Ceramiki w Bolesławcu 2017

Jutro jest oficjalne otwarcie Święta Ceramiki w Bolesławcu  , ale już drugi dzień jest kiermasz ceramiczny, na który Was serdecznie zapraszam ;-)
Dla tych co nie mogą przyjechać zrobiłam dziś z 300 zdjęć !
Trochę zdjęć odrzuciłam , ale i tak jest ich 188 ;-)))
Ja chętnie powspominam , a Wy zapewne chętnie obejrzycie  te wszystkie cuda !
Można oczopląsu dostać od tych wszystkich pięknych rzeczy ;-)))
Po kliknięciu na zdjęcie , powiększysz je ;-)



































 










































































































































 Te wałki w koty powaliły mnie na łopatki ! ;-)

















W drodze do domu mijam naszą ulubioną knajpkę i jej piękną scenerię. W tych bujnych trawach jest dużo ukrytych ceramicznych rzeźb. Niestety wiele zniszczonych przez wandali. Ale dziś stoi jeszcze piracki statek. Chyba atrakcja dla dzieciaków :-)




I dwie ciekawe prace ...


Jak zrobię zdjęcia reszty rzeźb, to tu dorzucę ...

Od piątku do niedzieli będzie jeszcze u nas giełda staroci. Znowu będzie co oglądać :D
Oby tylko pogoda dopisała !



8 komentarzy:

  1. Wow jakie to ciekawe !
    A obejrzeć na miejscu jeszcze ciekawsze...
    Dużo kocich elementów :-)))
    Szkoda,że u nas czegoś takiego nie ma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Krysiu ,było bardzo dużo kocich gadżetów ;-) A przez weekend było jeszcze więcej wszystkiego i do tego giełda staroci a tam kolejne cuda !
      Ale już zdjęć nie robiłam bo tłok niemiłosierny ...
      Szkoda że nie ma u Was, szkoda że u nas tylko raz roku ;-)

      Usuń
  2. Jakież to wszystko piękne! kiedy mieszkałam w szklarskiej zaglądałam do Bolesławca,ale to było wieki temu. Teraz to zupełnie inne miasto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że teraz masz tak daleko , bo byłoby co oglądać ;-)
      Nasze miasto zawsze było ładne, ale teraz jest bardzo ładne i zadbane :-)

      Usuń
  3. Cudowne zdjęcia! Tyle rzeczy mi się podoba, że chyba poszłabym z torbami. Za rok planuję się tam wybrać i już odkładam kasę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba dużo kasy , albo nie brać kasy a tylko oglądać i robić duuuużo zdjęć :-)))
      Ja miałam nic nie kupować a jednak nie udało się ;-P

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.