niedziela, 19 maja 2024

Akwarele - zebra

Projekt tego obrazka leżał odłogiem ze dwa miesiące czekając na wenę , a potem na nowe pędzle ;-) 

No i wreszcie przyszły pędzle i nie było już pretekstu żeby nie malować ;-)))

Wczoraj projekt doczekał się finału i oto jest :D


 Tym razem pokażę wam jeszcze zalążki pracy ...


Format 30x40 cm

Moje nowe pędzle, te 4 sztuki po prawej ...;-)

Jestem z nich bardzo zadowolona :-) Jestem też zadowolona z efektu mojej pracy :D

Pomysł na zebrę znalazłam na tablicy Pinterest - TUTAJ

 Pozdrawiamy ciepło z Lalą , Mikeszkiem ...💜💚

 


 

i Karlmelitem 💛


i do miłego !


4 komentarze:

  1. Przepiękny obrazek! A pędzle - profeska! No, to teraz będziesz pewnie więcej malować - i mam nadzieję, że częściej nam tu swoje dzieła pokazywać :). Serdeczności przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za uznanie Małgosiu :D Nie chcę obiecywać że będzie więcej , bo wiesz jak jest z tą weną. Jak nic nie stanie na przeszkodzie , to wkrótce będzie kolejny obrazek ;-) Serdeczności !

      Usuń
  2. Piękne koteczki, ale obrazek też bardzo ładny :)
    Czekam na portrety kotków nieustatnnie nie opuszcza mnie nadzieja ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koteczki dziękują i ja też :D Ja to się wzbraniam malowania kotków, bo one są takie doskonałe , a gdzie to do mojego malowania ;-) Ale będę próbować kocurku , będę ...;-) Pozdrawiamy ciepło

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.