piątek, 15 grudnia 2023

Akwarele - dziki kot ;-)

Lampart ten wpadł mi kiedyś w oko gdy przeglądałam odmęty internetu. 

Inny od innych , bo na bazie rysunku wykonanego czarnymi cienkopisami. 

Bardzo mi się spodobał i postanowiłam kiedyś się z nim zmierzyć ;-) 

Wszystkie cętki wykonane cienkopisem , a na to dopiero barwy , w tym wypadku oczywiście akwarele :-)


Format 30x40 cm

Tu pierwszy etap , bez kolorów ...;-)

 

 Przyznam szczerze że jestem zadowolona z efektu mojej pracy :D

Całkiem fajnie to wygląda , choć do oryginału to "trochę" brakuje ;-P

Tu można znaleźć oryginał pracy artystki z Bergen 👉 Nora z Norwegii


Pozdrawiamy ciepło i do miłego kochani ! 💖




6 komentarzy:

  1. Wspaniały! Zawsze miałam opory przed łączeniem cienkopisów z farbami, w ogóle mieszanie technik to nie jest moja bajka, ale już wiele razy się przekonałam, że efekty są rewelacyjne. Muszę kiedyś spróbować... tylko że tych "muszę spróbować" jest już strasznie długa lista :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za uznanie :D Musisz koniecznie , kiedyś tam ...;-)))

      Usuń
  2. Dziękuję serdecznie Olko :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.