wtorek, 28 listopada 2023

Akwarele - słonecznik i słoneczne koty ;-)

W odmętach internetu znalazłam kiedyś inspirację do tego obrazka, ale teraz nie mogę znaleźć źródła. Zapisałam sobie na kompie jak wiele innych , coby się kiedyś zmierzyć z tematem...   

Może kiedyś znajdę źródło, wtedy nie omieszkam dodać do wpisu ;-)

Słoneczniki kocham i zapewne nie raz do nich wrócę.

A oto ten który powstał w ten weekend :-)


 

Na żywo bardziej mi się podoba , a na zdjęciach jakoś nie do końca ...;-)

 Format 28x34 w ramie 30x40 

Tu możecie zobaczyć mój pierwszy słonecznik ,sprzed sześciu lat 👉 ...Akwarele odc.6 - słonecznik, dmuchawiec i awocaty ;-)

 Tak na marginesie , to w tym wpisie sama przyznaję że dwa pierwsze obrazki ze słonecznikami jakie namalowałam podarłam i zarzekałam się że nigdy więcej słoneczników ! ;-)))

---------------------

Teraz pora na kotyszki w tej samej kolorystyce :D

Lala na słonecznym fotelu ...

 Mikeszek na słonecznym kocyku :D


 I sam w sobie słoneczny Karmello , buszujący za swoim rudym ogonkiem na mojej witrynce :D

 

 

 


To tak w kontrze do tego co za oknem ;-)

U nas śniegu napadało że hej ! Za oknem od rana jest biało i puszyście. 

Drogowcy oczywiście jeszcze śpią. Miejmy nadzieję że  szybko nadrobią zaległości ;-)

 Ciekawe czy u Was też tyle śniegu napadało ?

Do miłego kochani ! 💜💛💚



6 komentarzy:

  1. Piękny słonecznikowy obrazek! Zajrzałam do tego sprzed lat, też był śliczny, ale jednak doskonale widać niesamowity progres artystyczny! Ja chyba też w kontrze do aury zaczęłam ostatnio malować kwiatki :). Niestety kwiatki jakoś niezbyt mi wychodzą, ale znalazłam ciekawe filmiki na YT, podpatruję i się uczę. Wkrótce pokażę te moje bazgroły.
    Moje kociambry prawie nie wychodzą z domu, pilnują kocyków i lodówki. Tylko autystyczna Balbinka jak co roku ma frajdę z padającego śniegu :).
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne za uznanie Małgosiu :D Nie mogę się doczekać aż pokażesz swoje kwiatki ;-) Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Na fotelu macie prawdziwego tygrysa 🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny obrazek :) I kotki jak zawsze cudowne :)
    U nas na szczęście nie ma za bardzo śniegu. Nawet jak coś tam pada to zaraz się rozpuszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki serdeczne za miłe słowa :D U nas śnieg był zeszłej nocy - piękna pierzynka ;-) Ale też zniknęło wszystko bo nie ma mrozu. Dziś deszcz i wietrzysko ...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.