niedziela, 10 września 2023

Końcówka lata i kcie gadżety ;-)

Od ostatniego wpisu minęły trzy tygodnie, toż to szok;-)))

W tym czasie mieliśmy z tydzień chłodku i deszczu i znowu wróciło gorące lato.

Nic nowego nie namalowałam, ale przymierzam się ;-)

Za to pojawiło się parę kocich gadżetów, więc pora je pokazać.

Od córci kocia torba na zakupy i kolejne kocie łyżeczki :D


 

Tu z tymi sprzed kilku lat ... wpis o nich 👉 TUTAJ


No i do kompletu kocie szklaneczki ...😸

 





Coś dla odmiany , nie tylko porcelana i ceramika , no ! ;-)))

-------------------------------

Koty nadal rozkoszują się balkonem , a w międzyczasie polegują w domu gdzie popadnie.

Karmelek lubi sobie na balkonie posiedzieć zwłaszcza rano , ale jak tylko się wychylę żeby mu fotę strzelić, już tyłek podnosi i ucieka z krzesła. Za to w dzień woła mnie miaukoleniem na balkon, żeby go miziać i czesać. Wtedy pozwala na maksymalne mizianie i wyczesywanie. W domu nie bardzo lubi ...


 
 

 

 

Reszta lubi na balkon o każdej porze dnia i nocy -)

 


 


 
Polegiwanie w domu gdzie popadnie w wykonaniu Lali, w jej ulubionej pozycji :D

Poza tym u nas wszystko OK

Pozdrawiamy cieplutko i do miłego kochani ! 💚💛💜


6 komentarzy:

  1. Lala zupełnie jak moja Basiunia, nie dość że podobne są jak bliźniaczki, to ulubione pozycje też mają takie same :))).
    Moje koty mają ogród i pół osiedla do dyspozycji, ale Kocia też uwielbia balkon, na dwór wychodzi sporadycznie. Na balkonie ma nawet swój koci domek, gdzie często sypia w nocy, a w dzień wyleguje się w skrzynkach kwiatowych, albo na podłodze w cieniu roślin.
    Kocie gadżety wszystkie superaśne, ale najbardziej mi się spodobały te łyżeczki sprzed lat, nie widziałam ich wcześniej u Ciebie. Bardzo pomysłowe i zabawne :).
    Serdeczności przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje koty to mają raj z tym ogrodem :D O tych łyżeczkach wpis był 5 lat temu - wpis o nich 👉 TUTAJ Córcia już zapomniała że je kupiła i dlatego kupiła te nowe ;-P

      Usuń
    2. Już zajrzałam! Ta zaparzaczka też cudna :))).

      Usuń
    3. To się cieszę :D
      A propos - wszystkie wpisy o kocich rzeczach i gadżetach są na stronie przypiętej na górze bloga , pod nazwą Kocio mi

      Usuń
  2. Kocich łyżek nigdy dość!
    Oj Karmelek widać wiekowy, ale piękny 🧡 jak mój Aleksik już delikatnie widać lata, ale niech się trzymają dzielnie! Pozdrowienia dla Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , wiekowy ten nasz seniorek rodu , ale trzyma się dzielnie nasz Rudziaszek maruderek kochany ♥

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.