piątek, 7 kwietnia 2023

Akwarele - lotosy :-)

Już dawno przymierzałam się do namalowania kwiatów lotosu. Nawet miałam kilka pomysłów zapisanych na kompie w tym temacie. 

Ale coś ostatnio tylko przeglądam Pinteresta , zapisuję sobie co ciekawsze obrazki i czekam na wenę ;-P

Jakoś jej nie miałam , do czasu aż Gosia ze Sztuki w papilotach nie namalowała swoich lotosów tydzień temu 👉Lotosy. Obraz olejny. 

No to pomyślałam sobie że nadszedł czas do namalowanie moich lotosów:-)  Wybrałam jeden z wielu pomysłów jakie miałam i oto jest !

 

Lubię się wzorować na kimś i w pewnym sensie jest to zawsze wyzwanie , czy podołam ;-)

Tu prototyp 👉 obrazek

Myślę że nieźle wyszedł , można dać w prezencie dzieciom :D

 

Format 30x40 

Blok do akwareli -  GAMMA - Watercolor 300 - 30x40 cm.
Farby - Akwarele artystyczne White Nights Białe Noce 36 kolorów.

Ołówek automatyczny.

Płyn maskujący Talens

 ------------------

Życzymy wszystkim ciepłych , spokojnych , radosnych i zdrowych Świąt Wielkanocnych ! 😘

 




Do miłego kochani 💜💛💚

 


6 komentarzy:

  1. Przepiękny obrazek! Wspaniale opanowałaś akwarele, zachwycam się za każdym razem, jak pokazujesz nowe dzieło :). Lotosy wyszły Ci cudownie! A z tą motywacją to mam podobnie, czasem chodzi mi po głowie jakiś temat, nazbieram pełno inspiracji zdjęciowych, ale nie mogę się zabrać za malowanie - aż nagle widzę u kogoś obraz z tym właśnie motywem i dopiero wtedy dostaję "kopa" do działania :))).
    Radosnego świętowania z rodzinką i kotełkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za tak pozytywną opinię , aż mi skrzydła rosną jak to czytam :D ♥ Jak widzę też potrzebujesz czasem kopa do działania , a to jest najlepsza forma inspiracji ;-))) Za tą z lotosami ja Ci dziękuję :*
      Radosnych Świąt !

      Usuń
  2. Wesołych świąt i kicających kotków 😸🐣

    OdpowiedzUsuń
  3. Kociaki urocze! Moi synowie raczą mnie każdego dnia wizerunkami w podobnym stylu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.