niedziela, 20 lutego 2022

Słoneczne koty ;-)

Wbrew temu co za oknem - u nas dziś deszcz , a wcześniej straszne wichury , meldujemy że żyjemy i niemal wszyscy mamy się dobrze.

Nie licząc Pańcia który zaniemógł ,ale nie jest to związane ze słynnym celebrytom ...

Nawet nie zauważyłam że minął miesiąc od ostatniego wpisu. Jak ten czas leci !

Co u nas ?

Nasze wnusie mają już 16 miesięcy , już biegają i są jak żywe srebra😍

 Przy nich nie sposób się nudzić ;-)))

Po drugie Lala dokazuje i z nią też nie sposób się nudzić😸

Po trzecie namalowałam kolejny obrazek i mam już w planie kolejny. O tym będzie następny wpis. Może też pokażę kolejne dwa koty które pojawiły się u nas ostatnio ;-)

Po czwarte w tym roku gdzieś zapodziały się drobne ptaszki , takie jak wróble i sikorki , które zawsze dokarmialiśmy zimą. Co roku musiałam dokupować co chwilę karmę , tak szybko ubywało. Ptaszki zlatywały się całymi stadami - na przemian - raz wróble , raz sikorki i inne drobne ptaszki. Aż tu zonk. W tym roku mam zapas niezużytej karmy , a ptaszków jak na lekarstwo. Lalcia nie ma co oglądać 👀

Ptaszki pojawiły się na początku zimy, potem miesiąc nic , potem kilka ptaszków jakby zagubionych , potem długo nic i tak to twa... 

Dziś na pociechę było kilka sikorek bogatek ;-)

Co jest grane ? Gdzie te ptaszki się podziały ? 

Ciekawe jak tam u Was , ptaszki są ?

W lutym za to zaczęło pojawiać się coraz więcej słonecznych dni , dnie są coraz dłuższe i to nas cieszy :-)

Takie słoneczne kocie widoki są godne uwiecznienia 😻




 






 

 

Sama rozkosz nieprawdaż ? ;-)))

I jeszcze jeden duecik , albo dwa ;-)





Ciekawe czy Wam też tak szybko czas leci jak nam ? 

Pozdrawiamy ciepło i do miłego ! 💜


13 komentarzy:

  1. Ale z Laluni puchacizna :)
    Skąd Ty wzięłaś słońce? Ponoć mieszkamy w tej samej strefie klimatycznej, a u mnie cięgiem deszcz na zmianę z mżymżawką lub gradem oraz orkan dla urozmaicenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas pomimo wichur i deszczu - tak jak dziś, niemal co dzień świeci słońce :D
      Nawet dziś się pojawia ;-)))

      Usuń
  2. U nas na szczęście słoneczko momentami zaczyna nas odwiedzać 😀Kotyszki jak zawsze urocze 😻

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobno ogólnie brak wróbelków, ale sikorki widywałam. Nie mogę się napatrzeć, jaka ta Lala piękna i duża! Nasza Ksenia takie chuchro :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas zawsze było dużo jednych i drugich ,a w tym roku jak na lekarstwo...
      Lalacia jak na moje oko to wygląda aż za dobrze ;-)
      Za to u nas Karmel to chuchro. Człowiek na rzęsach staje żeby to coś lepszego zjadło , a ten tylko liźnie , pomymla i tylko te chrupki mu najlepiej wchodzą :/

      Usuń
    2. Mój Jaguś też tylko suche kochał. I całe życie tylko chrupeczki. Mokre to była kara... Chyba, że whiskas - szkoła mojej mamy. Ja wiem, że to śmieciowisko, ale jest taki Salem, który dożył 17 lat, a jak ja byłam nastolatką to w sklepach był tylko kitekat i whiskas, potem się pojawił rossmann z winstonem... Dopiero jakoś w 2013 jak założyłam sobie pierwzy internet to się zaczęłam interesować, co koty jedzą. A on masz 17 lat. w pełnym zdrowiu. Nerki miał zdrowe. Wg weta po prostu ze starości. A u Jagusia wątroba prawdopodobnie nie wytrzymała drugiej operacji i usuwania guza z jej okolic. Ale oboje byli właśnie chrupkowi. Nawet jeśli po 2013/2014 już tylko bezzbożowo - bo jak już musieli to chciałam, żeby zdrowsze to było niż te reklamowane z tv...

      Usuń
    3. PS. Feringa to była prawdziwa katorga - oddałam do fundacji. Dwie puszki się zschły i poddałam się

      Usuń
    4. Mimo wszystko zawsze się staram żeby Karmel coś dobrego zjadł. Chowam na noc suche i daję im w nocy mięsko. Lubi też przysmaki w formie sosików Miamor Cat Snack pasta słodowa z serem, albo wylizuje sosik z karmy mokrej Lali ;-)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia, czuć wiosenny klimat.
    U nas w sumie sikorki przylatywały na balkon tylko między październikiem a początkiem stycznia. Potem najwyraźniej znalazły lepszą jadłodajnię. W lesie z kolei jak zwykle gwarno od ptaków. Wiadomo, zimą mniej, ale jednak słychać je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście coraz więcej takich pięknych słonecznych dni , co nas bardzo cieszy:D Do tego dawno nie widziany czysty błękit nieba ♥

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.