niedziela, 27 lutego 2022

Akwarele - flamingi ;-)

W ostatnim wpisie wspomniałam o tym że namalowałam jeden obrazek, a kolejny już się szykuje. No więc już są oba skończone i pora się pochwalić ;-)

Były w planie dwa flamingi - każdy na osobnym obrazku.

Pierwszy flaming którego namalowałam ze dwa tygodnie temu , niezbyt mi się udał i sporo w nim poprawiałam. 

Do końca nie jestem z niego zadowolona , ale flaming zostaje. Pierwsze koty za płoty - jeśli chodzi o flamingi ;-)

Dziś namalowałam drugiego flaminga do kompletu. 

No i z tego jestem zadowolona 😄

Nie będę pisać który jest pierwszy , a który drugi , oceńcie sami jak to wszystko wyszło i który bardziej się Wam podoba ;-)


 

 


Flamigi marzyły się mojej córci , więc zapewne tam powędrują...;-)

Inspiracją były flamigi Olgi Shvartsur.

Blok do akwareli -  GAMMA - Watercolor 300 - 30x40 cm.
Farby - Akwarele artystyczne White Nights Białe Noce 36 kolorów.

Płyn maskujący Talens , ołówek automatyczny , biały marker akrylowy POSTERMAN 0,5 mm.

Na deser słodka Lalcia😍



 

Do miłego kochani ! 💜


7 komentarzy:

  1. Dziękuję Drevni Kocurku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam zawsze Twój talent :) Też ostatnio trochę malowałam akwarelami. Może wrzucę w następnym poście, bo w gruncie rzeczy ten akwarelowy spirit jeszcze się mnie trzyma trochę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olko za uznanie ,bardzo mi miło :D
      To chętnie zobaczę Twoje dzieła ;-)

      Usuń
  3. Bardzo sympatyczne te flamingi ;) a Lalcia to niezła łobuziarka ;) śliczna!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.