sobota, 10 lipca 2021

Lipec na balkonie i prace ręczne ;-)

Czasem przynoszę kotkom trawę i kocimiętkę którą musiałam wynieść na klatkę schodową. Musi tam być bo Lalcia straszne niszczy i wykopuje ziemię z doniczek ;-)

Chwila nieuwagi i cały balkon w rozkopanej ziemi ...

Ale tego nie będę Wam pokazywać. Pokażę za to jak się kotki cieszą z tych marnych roślinek ;-)))

Nawet Karmelek nie czekał na swoją kolej ... ;-)























 

Radości było co niemiara :D

Wyobraźcie sobie że po 30 latach przerwy ,wzięłam się ponownie za druty. Czego się nie robi dla wnusi ? ;-))) Obie mają już 8,5 miesiąca ! 💞

Ano dwie takie same kamizeleczki powstały - dla Jaśminki i Rozalki - różnią się tylko minimalnie wzorkiem na guziczkach ;-)




Ciekawostką jest to , że są robione od góry , bez żadnego szwu . 

Kiedyś tak nie potrafiłam , ale teraz wszystko można znaleźć w internecie - i pomysły i jak co zrobić . Po kilku próbach - co do ilości oczek i takie tam , poszło gładko ;-)

Do miłego kochani !





3 komentarze:

  1. Ileż to radości można kotkom sprawić odrobinką zieleninki :))). Aż szkoda, że nie mogą mieć tych roślinek na co dzień.
    Kamizeleczki prześliczne! Cudne zestawienie kolorów, no i te guziczki jak wisienki na torcikach :))). Ja do drutów wróciłam kilka lat temu, też po bardzo długiej przerwie, i jak zobaczyłam w internecie jakie są teraz techniki, to uczyłam się właściwie niemal wszystkiego od nowa :). Teraz już nie wyobrażam sobie robienia sweterka inaczej jak bezszwowo od góry, a dawniej robiłam od dołu w kawałkach i wszystko zszywałam! I najśmieszniejsze, że niektórzy uważają, że dzierganie na drutach jest "babcinym" zajęciem, a ja się uczyłam od młodych dziewczyn, prawdziwych mistrzyń dziergania :))).

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie da rady aby były cały czas, bo kończy się to armagedonem ;-P
    Witaj w klubie dziergaczek :D
    Szkoda że nie pokazujesz swoich prac. Chętnie bym zobaczyła ;-)
    A tak swoją drogą , to ja też kiedyś dziergałam wszystko oddzielnie , a potem zszywania było że hej ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej ale piękne te kamizelki!!! Zdolna babka z Ciebie!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.