niedziela, 1 października 2017

Kocie rzeczy po raz kolejny ;-)

Dawno nie było o kocich rzeczach , więc pora nadrobić.
Po pierwsze, to kolejna kocia koszula !
Jest świetna , miła w dotyku , nie za długa i dość luźna :-)




Kolejne kocie gadżety są maleńkie , bo to przekładki do bransoletek.
Bardzo lubię nosić różne bransoletki , zwłaszcza w lato gdy są gołe ręce ;-)
Mam ich wiele , ale niektóre się pozrywały i leżały odłogiem...
Ale złota rączką amyszka , zamówiła sobie przez internet silikonowe gumki i ponaprawiała i poprzerabiała co niektóre.
Przy okazji zakupiłam kocie przekładki i sobie zamontowałam :-)







Przypominamy o fotograficznym konkursie jesiennym na blogu Klubkotajasna8
Już jutro od godziny 6-ej rano można głosować na swojego kandydata ! ;-)
Wszystkich kandydatów można zobaczyć → TUTAJ
Mikeszek na końcu z numerem trzynastym ! ;-)))

Do miłego !


21 komentarzy:

  1. Ja już dzisiaj chciałam na Mikeaszka głosować 🙃Dopiero potem doczytałam ze start w poniedziałek ... Uwielbiam te kocie gadżety , szczególnie kubeczki 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można głosować całe dwa dni - do 4-go października do godziny 20.00 !
      Zdążysz ;-)))
      Ja uwielbiam wszystkie kocie rzeczy i gadżety, ale nie kupuję , staram się tylko oglądać. Nie zawsze mi to wychodzi ;-)

      Usuń
  2. No koszula świetna ;) a bransoletki bardzo pomysłowe! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta koszula :). Lubię kocie gadżety, ale z koszulą to bym chyba nie zaszalała :)))
    O szóstej to ja jeszcze śpię, ale do południa na pewno zagłosuję na Wiadomokogo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, koszula trochę odjechana ;-)))
      Chyba jestem odważna ;-P
      Dzięki Gosiu, masz czas do 4.10. :-)

      Usuń
  4. Mikeszek jest Wielki Trzynasty :-)
    To jest nadzwyczajne miejsce :-)
    Fajna ta koszula, nawet czasami człowiek nie wie, co produkują ciekawego kociego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta trzynastka nas bardzo cieszy :D
      A wiesz Krysiu, my nawet pod 13-tką miaszkamy !

      Usuń
  5. Świetne kocie gadżety, a szczególnie koszula :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula jest świetna! A Mikeszkowi to chyba już mogę gratulować? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.