sobota, 14 października 2017

Akwarele odc.5 - Dynie, bratki i jeżówki

Dynie to wdzięczny temat do malowania na jesienne dni :-)
Inspiracją był obrazek Rhondy Saylor Wolf.
Obrazka w necie już niestety nie ma , ale jest jedna dynia tej autorki → TUTAJ
Wymiary 18x24 cm


Pomysł na bratka wg tutoriala Anny Mason - film na YouTube→ Watercolor tips by Anna Mason
Wymiary 12,5x18 cm 


Nie byłam z niego zbyt zadowolona i namalowałam kolejnego bratka dodając coś od siebie ...;-)
Wymiary 12,5x18 cm 


Na koniec jeżówki - temat ze zdjęcia , pszczółka sama przyleciała ;-)))
Wymiary 18x24 cm 



Zanim namalowałam bratki i dynie próbowałam namalować słoneczniki. Pierwszy słonecznik nawet nieźle wyszedł , ale jak zacząłem poprawiać , dodawać tu i tam , to zmasakrowałam obrazek ;-)))
Tak się wkurzyłam że go podarłam :/
Postanowiłam spróbować jeszcze raz , wybrałam inne słoneczniki i ... też totalna porażka :/
Też podarłam ! :-)))
Niby kilka zmarnowanych dni , ale to była ważna lekcja na zaś ;-)

 Ps.:
I tradycyjnie przy temacie obrazkowym :
Kłosiński - Nie bój się kopiować.


Do miłego !



10 komentarzy:

  1. Mozesz sobie drzec, ale najpierw pokazuj je na blogu, zebysmy mogli ocenic, czy rzeczywiscie sa tak straszliwie zmasakrowane, jak Ci sie wydaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze komuś by się spodobały i byłby problem ;-)))

      Usuń
  2. Świetne, bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne obrazki! Wszystkie bardzo mi się podobają :).
    Ja ostatnio też zabrałam się za jesienne warzywka, dyńki jakoś nawet wyszły, ale reszta - masakra. Tak że na razie zamiast arcydzieł powstają głównie stosy makulatury :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne Gosiu !
      Pocieszyłaś mnie że nie tylko mnie coś nie wychodzi ;-))) Ale że aż sterta makulatury to nie wierzę ;-)
      Kiedy pokażesz swoje nowe malunki ? Czekam na nie z utęsknieniem ;-)

      Usuń
    2. Eksperymentuję z kolejną techniką, więc to może trochę potrwać, zanim powstanie coś godnego pokazania :)

      Usuń
    3. Ja bym chętnie zobaczyła te eksperymenty ;-)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.