czwartek, 5 października 2017

Mikesz zwycięzca ! :-)))

Pewnie już wiecie, a jak nie to oficjalnie ogłaszam , że Mikeszek zwyciężył w konkursie  na
jesiennego kota !
Mikeszek jest bardzo dumny z wygranej i z tego powodu zasiadł na podium :-)))


Wyniki konkursu TUTAJ ! Na Mikeszka oddano 3404 głosy !
Jestem w szoku że aż tyle ! ;-)))


Dziękujemy serdecznie za super zabawę i za wszystkie oddane głosy :D
Gratulujemy konkurencji drugiego i trzeciego miejsca !
Wszytkim pozostałym kotkom dużo głasków , bo też były super ! :-)))


Do miłego ! :-)



22 komentarze:

  1. Piękny jesienny Mikesz, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki Krysiu :-)
      Nawet mi przez myśl nie przeszło że walka będzie taka ostra ;-)))

      Usuń
  3. Gratulacje. Zdjęcie przypomniało mi Filemona buszującego w pudle z jesiennymi liśćmi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Przemo :D Gdzie się podziewałaś tyle lat ??? ;-)

      Usuń
    2. Cały czas czytam. Wenę straciłem, Filemona nie ma. Są następcy.

      Usuń
    3. Bardzo współczuję straty Filemona :(((
      Szkoda że już nie blogujesz, ale cieszę się że zaglądasz :-)
      Następcy są , to ile ich teraz masz ?

      Usuń
    4. Bazyl i dwaj bracia z Fundacji Miaukot: Szymon i Baltazar. Czyli podobnie jak u Ciebie. Trzech łotrów.

      Usuń
    5. No to niezłe postępy w dokacaniu !
      Bazyla pamiętam , fajnie że ma towarzystwo ;-)
      Wygłaskaj ich ode mnie ! :-)))

      Usuń
  4. Wiedziałam, że Mikeszek wygra! Gratuluję! Miliony głasków!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje!!!!!!! należało się jak nikomu ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.