wtorek, 19 września 2017

Akwarele odc.3 - Pierwszy bratek i buraczek ;-)

Dla tych co czekają na moje kolejne malunki, mam dwa nowe obrazki :-)
To mój pierwszy bratek i buraczek ...
Bratek to wynik zapoznawania się z nowymi farbami, blokiem i pędzelkami. Tu i  ówdzie mi nie wyszedł , ale ogólnie wygląda nieźle ;-)))
Te plamy wokół bratka są celowe ! ;-)




Z rozpędu zrobiłam aż dwa próbniki z moich nowych farb... ;-)




Buraczek powstał dziś . Gucio pomagał ...;-)




A oto moje dwa obrazki już oprawione :-)
Wymiary 18x24 cm 


Całkiem fajnie to wygląda powiem Wam :D
Do miłego !

Ps.:
Bratek malowany ze zdjęcia , a buraczek wzorowany na obrazku z Pinteresta.
Autorka ilustracji to Amy Holliday .

Kłosiński - Nie bój się kopiować.


19 komentarzy:

  1. Widziałam na FB , kwiat jest piękny , ale buraczek jest wyjątkowy, jak żywy :-)
    Jest taki prawdziwy :-)
    Pięknie malujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu , jestem wdzięczna za tak miły komentarz :*

      Usuń
  2. Piękne!!! Moze cos bedziesz dzialac tym kierunku? Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Drevni Kocurku !:D No działam przecież , maluję sobie ;-)))

      Usuń
  3. Wow! Ekstra! Bratek śliczny, ale buraczek wymiata :))) Wyobrażam sobie taką warzywną serię na ścianę w kuchni :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu ! :D
      Mam zamiar coś takiego zrobić ;-)

      Usuń
  4. Przy pomocy Gucia żaden buraczek niestraszny do malowania 😀Jestem pod wrażeniem Twoich rysunków......i cierpliwie czekam na kotyszki 😎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anko :-) Na razie szkolę warsztat na co mniejszych obiektach ;-)))

      Usuń
  5. Nie sądziłam, że one takie duże. Zastanawiam się, sąd pomysł na buraka akurat. Bo jest moim zdaniem fajniejszy niż bratek, chociaż żyłeczki na płatkach - miodzio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co duże Luno ?
      Dzięki za pytanie, już uzupełniłam wpis ! ;-)
      Pomysł na buraczka zaczerpnęłam z Pinteresta
      . Jestem zauroczona pracami Amy Holliday...

      Usuń
  6. Piękne! Wyglądają jak żywe :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Z takim pomocnikiem na pewno praca przyjemniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Elu ! :-)
      Bez nich nic by się nie udało ;-)))

      Usuń
  8. Amysiu! Jak zdolna z Ciebie osóbka! Maluj, kochana, maluj, bo fantastycznie Ci to wychodzi! Jestem pod wrażeniem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się że to Joasia ? ;-)
      Dziękuję serdecznie ! :-D
      W malowaniu akwarelami dopiero raczkuję. Jeszcze wiele nauki przede mną ;-)

      Usuń
  9. Wygląda to naprawdę rewelacyjnie ;) Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.