poniedziałek, 26 grudnia 2016

Kocio mi :-)

Jakby ktoś nie wiedział jak uszczęśliwić kociarę to niech popatrzy na to ...
Pod choinką znalazłam prezenty z kocim motywem . Wszystko to dla mnie !
Jak tu się nie cieszyć ? ;-)))











Nasze kotki za to w tym roku dostaną prezenty w późniejszym terminie, bo przed świętami nie było Guciowej karmy w Zooplusie :( A to nasz główny powód zakupowy w tym sklepie ...
Za to dostały do zabawy dawno nie widziane zabawki i równie entuzjastycznie je przyjęły jak za pierwszym razem ;-))
Ale o tym w kolejnym wpisie ;-P

Gucio nasz rozrabiaka co dzień , a właściwie co noc , strąca coś z naszej choinki.
Dziś w nocy zwalił ze stołu całą choinkę ! Wszystko od nowa trzeba było ubierać ;-)))

Ale i tak po licznych perypetiach choineczka jakoś się trzyma :-)





Ps.:

Dziękuję kochani za życzenia od Was pod poprzednim postem :D
Choć do końca Świąt zostało już niewiele czasu nadal życzymy ...
Wesołych Świąt !



21 komentarzy:

  1. Wow! Świetne prezenty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty, koszula super!
    A choinka chociaż malutka, to wytrwała, z trzema rozrabiakami daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne prezenty, a połączenie koszuli ze swetrem WYMIATA!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny , cieszę się że Wam się moje prezenciki podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, sweterek i koszula po prostu rewelacyjne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna koszula :P Masz tam coś napisane na metce gdzie to można kupić? :P Ja eż dostałam jak co roku kocie upominki, są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszula i sweterek - Reserved ;-)
      Kapciuszki - Houm&You :-)
      Też bym chciała zobaczyć Twoje !

      Usuń
  7. Super prezenty, przynajmniej ma się pewność, że ucieszą kociarę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No skąd ja to znam? Zawsze w sklepie widzę wszystko, co jest związane z kotkami. Zazwyczaj jest tak, że idę po coś, ale szybko zapominam po co i już szukam ubrań i rzeczy z kocimi obrazkami, nadrukami itp. Jak dziecko....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To witaj w klubie :-)
      Też widzę niezliczone ilości kocich rzeczy. Zawsze wpadnie mi to w oczy , choćby nie wiem jak ukryte ;-)))
      Nie kupuję oczywiście wszystkiego bo to nierealne , ale dotknąć czy zobaczyć z bliska muszę ;-)

      Usuń
  9. Widzialam juz wczesniej.ale nie wiem czemu nic nie napisalam... sweterek i koszula super! Szkoda ze ja sie nie rozgladalam w reserved.myslalam ze takich rzeczy nie maja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      W Reserwed są często kocie motywy , warto zaglądać ;-)
      A w ogóle to teraz w każdej sieciówce widzę coś kociego , oszaleć można ;-))

      Usuń
  10. Widzialam juz wczesniej.ale nie wiem czemu nic nie napisalam... sweterek i koszula super! Szkoda ze ja sie nie rozgladalam w reserved.myslalam ze takich rzeczy nie maja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw koszula i sweterek cudowne! Świetnie w nich wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.