czwartek, 29 grudnia 2022

Sielanka ;-)

Zimą w kotyszkowie wiele dzieje się na "moim" fotelu :-)

Mój to on jest tylko z nazwy , bo w sumie rzadko zasiada tu domownik , czy jakiś gość ;-)

W sumie to jest koci fotel ;-P

Zazwyczaj zajęty przez jednego z nich , ale bywają też takie konfiguracje ;-)

Kociaki przytulaki♥




Lalcia grzecznie obserwuje ptaszki które przylatują do naszego karmniczka :-)


Mikeszek rozbrykany :-)

Tu zaczepiający seniora rodu🙀








Lalcia w trakcie pakowania prezentów świątecznych, też postanowiła zrobić jeden pakunek ;-)))




 Spryciula 😄

Jeszcze Wam pokażę jak to Lalcia pomagała wycierać kurze na wysokościach ;-)))



 Mucha nie siada ;-)

 A potem to już z wysokości podziwiała jak to pięknie jest u nas :D



Ps.:

Do poprzedniego wpisu , Akwarele- sukulent - dodałam jeszcze jeden obrazek - tym razem namalowałam większą wersję- na prezent. Kto chętny niech tam zajrzy ;-)

-----------------------

 Rok się kończy lada chwila , dlatego już teraz życzymy wszystkim tu zaglądającym wszystkiego dobrego w Nowym Roku , dużo zdrówka , pogody ducha , spokoju na świecie , szczęśliwości i samych słonecznych dni w nadchodzącym 2023 roku ! 💜💛💓



12 komentarzy:

  1. Widzę, że nie tylko kurze na wysokościach, ale była też próba zamiatania pajęczyn na suficie :))). Fotele u nas też opanowane totalnie przez koty, państwu pozostały tylko mniej wygodne krzesełka.
    Serdeczności dla Was, zdrówka dla kotów i człowieków i wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym roku! A ja pędzę obejrzeć nowy obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy serdecznie Małgosiu i wzajemnie :D ♥

      Usuń
  2. Widzę, że koty bardzo ciężko u Was pracują. Kocimiętki i odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , zapracowane bardzo :-))) Dziękujemy i wzajemnie ! :-)

      Usuń
  3. A na co to lala wskoczyła? Takie to wąskie i wysokie to taka szafka? Nie znam się, a zaciekawiło mnie to 😆
    Moje już zaliczyły zerwanie mi półeczki przy oknie po szaleńczych gonitwach i muszę wymyślić coś bardziej stabilnego rozważam postawienie po prostu malutkiego słupka jak na książki a nie ma szans wyrwania go ze ściany... Ehhhh...

    Życzę Wszystkiego najlepszego Dobrego w 2023 niech się wiedzie i układa po Waszej myśli! Niech ten Nowy Rok przegoni stare smutki i pozwoli na więcej radości i słońca! 🐾🌟🐱

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wysokie na ścianie to grzejnik. Żaden kot tam nie wskakuje, oprócz Lali oczywiście ;-) Dzięki serdeczne za życzonka i wzajemnie ! ♥

      Usuń
  4. Marzy mi się taki fotel od dawna, ale wiem, że nie będzie dane mi w nim siedzieć, bo będzie zajęty przez koty ;) Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy serdecznie Elu i wzajemnie ! ♥

      Usuń
    2. Tez marze o tym, fotelu! tylko jakie obicie na nim dać, żeby przetrwało te kocie pazurki...,

      Usuń
  5. U mnie to samo tylko przy grzejniku. Czasem koty poskładane na sobie :D Zima zdecydowanie sprzyja przytulaniu się.
    Te wygibasy Lali to szacun :D Moje tak nie kombinują. Chociaż myślę, że Kminek mógłby dać radę. To szafka taka chudziutka? Wygląda jak dobry challenge żeby się tam dostać.
    U mnie w tym roku koty postawiły na dewastację choinki i już dzień po wigilii drzewko przestało trzymać pion. Potrzymałam do końca świąt i wywaliłam, bo była już mocno zmaltretowana życiem. No cóż, tak bywa.

    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok dla Was :) Ciepła i zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na czym Lalcia robi wygibasy , to grzejnik :-) Odkąd mamy Lalcię to nie ma choinki , bo by dnia nie ustała ;-))) Wszystkiego dobrego dla Was ! ♥

      Usuń
    2. Taka malutka polecam :D sztuczna jakas - widzialam ładne stroiki z makaronu klejone :)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.