sobota, 27 sierpnia 2022

Akwarele - panda czerwona i bawimy się ;-)

Kiedyś wpadła mi w oko na Pintereście taka słodka 👉 Panda Czerwona , autorstwa Marii Stezhko. Postanowiłam namalować podobną , choć do pierwowzoru zapewne jej daleko ;-)

 W realu trochę lepiej to wygląda😄

 Edit :

Od początku nie byłam zadowolona z ogona "mojej" pandy i postanowiłam go deczko poprawić. Teraz - jak dla mnie - jest OK ;-)


Przed poprawką wyglądało to tak ...

Format 24x32cm

Blok do akwareli -  GAMMA - Watercolor 300 - 24X32 cm.
Farby - Akwarele artystyczne White Nights Białe Noce 36 kolorów.

Cienkopisy brązowe Micron  i białe Sakura

Ołówek automatyczny.

----------

A teraz trochę rozrywki kociej - zabaweczka dla urozmaicenia kociej nudy :D















Kręcimy i kręcimy tymi piłkami i nie da rady wyciągnąć łapką , o ! 

Ale może jutro się uda , albo pojutrze ;-)))


Do miłego ! 💜


6 komentarzy:

  1. Śliczne namalowałam tą pandę, podoba mi się bardziej od oryginału 😊 Kocia zabawka ekstra, może swojemu kotu taką kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za tak miły komentarz :D Nie do końca byłam zadowolona z mojej pandy i poprawiłam ogon. Dorzuciłam do wpisu i można ocenić czy to na plus , czy minus ;-)

      Usuń
  2. Piękna panda! Koty jak to koty- czy mozna kota nie kochać??

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Kociafraniu za tak miłe słowa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest też fajna bajka to nie wypanda :D
    Dorośli też się fajnie przy niej bawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej bajki , ale jak trafię to chętnie obejrzę :D

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.