niedziela, 26 grudnia 2021

Akwarele - pranie zebry i twarz.

Tym razem pomysł podrzuciła mi córcia, bo to Ona zapragnęła mieć dwa podobne obrazki na swoich ścianach ;-) 

Mnie nie trzeba dwa razy prosić , tylko czekałam na odpowiedni moment i okazję. Okazja się nadarzyła dwa dni temu - pod choinkę 😄

Pierwszy obrazek a la Banksy inspiracja - pranie zebry - i - kolor.

 Drugi obrazek przedstawia całkiem nieoczywistą twarz. Autora prototypu nie znam niestety ,ale jak się dowiem to dopiszę ...

Tak się prezentują dwa obrazki ...



Format 30x40 cm.

Zdjęcia trochę ujmują niestety , ale efekt wygląda naprawdę fajnie :D Nawet ja jestem zadowolona , a to się nieczęsto zdarza ;-)))

Córcia zachwycona , rodzinka też ;-) 

W wigilię cyknęłam sobie fotkę aż trzech obrazów z "moimi" misiami na ścianie u dzieci. Zobaczcie jak cudnie się prezentują 😍


Na koniec zafrasowana prezentami Lala ...

I co ja mam niby z tym zrobić ?

 Skoro mam misia , to mi inne zabawki nie są potrzebne ...

Pańcia se żyły wypruwa , a tu taka niewdzięczność ! 😝

Ale skoro jeszcze trwają Święta , to kochani wszystkiego dobrego na święta i każdy kolejny dzień ;-)





Do miłego !

 

7 komentarzy:

  1. Ten z zebra oryginalny! Fajny!
    Obrazki piękne. Rękodzieło zawsze w cenie :)
    A u nas też zabawki kolekcjonują... Tylko małe się bawią, a potem wyrastają i to leży. Kiedyś muszę się zebrać i wysłać to jakieś fundacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Drevni kocurku ;D
    Rękodzieło , zwłaszcza takie od serca jest bezcenne ;-)
    Nasza Lala woli starego misia , albo pelet z kuwety , niż takie nówki nieśmigane ;-)))
    Ja też takie nieużywane legowiska , nietrafioną karmę ,czy zabawki wydaję. Mamy komu na szczęście.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazki są przepiękne. Sam pomysł zebry jest rewelacyjny.

    U nas też w tym roku Kociłaj przyniósł zabawki. Kotki zadowolone. Jedna z zabawek już trochę porozrywana, ale to nic :)

    Urocze zdjęcia. Lala pięknieje z wiekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Olko za uznanie :D
    Co do urody Lali zgadzam się w 100 procentach - a my w niej zakochani po uszy ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pranie zebry wymiata! No boskie jest!
    No i Lalunia, artystka od strzelania minek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oczywiście WSZYSTKIEGO NAJ w Nowym Roku! Zdrowia, spokoju, względnego dostatku dla Was i futer :)

      Usuń
    2. Dziękuję Piesku w Swetrze za uznanie :D
      Dla Ciebie i footerek również WSZYSTKIEGO NAJ w Nowym Roku i na cały rok - szczęścia, zdrówka , dostatku ♥

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.