piątek, 6 sierpnia 2021

Awaria na blogu :/

Ostatni wpis z 31 lipca pokazał mi że coś się zepsuło na moim blogu. Link tytułowy , zdjęcia i komentarze są nieaktywne. Nie można komentować bloga, nie powiększają się zdjęcia . Niemal wszystko co miałam po prawej stronie bloga -tzw. prawa belka - popłynęła na sam dół bloga.

To nie było moje działanie , "samo" się zrobiło i nie wiem jak to naprawić. Od strony tworzenia bloga i tworzenia wpisu - wszystko wygląda tak jak powinno. A od strony głównej - nic nie działa tak jak powinno :(

Szukałam w necie czy ktoś miał podobne przeboje , ale nic nie znalazłam. Inny mój blogi działa , jakby nigdy nic, a ten się zawiesił :/

 Mam prośbę - jeśli ktoś ma jakiś pomysł żeby to naprawić , dajcie mi znać na mejla. Ten działa - jest po lewej stronie bloga -u góry 👉 kontakt do amyszki.

Jak się nie da tego naprawić , to chyba pora zakończyć ten blog.


Macie jakieś pomysły ?

 


5 komentarzy:

  1. Ogromnie współczuję, niestety nie mam pojęcia w czym może być problem. Oby szybko było jak dawniej!

    OdpowiedzUsuń
  2. W odpowiedzi na twoją prośbę piszę ponownie komentarz. Dziękuję za wizytę na moich blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z smartfona działa

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.