niedziela, 25 października 2020

Akwarele -słodkie zajączki ;-)

Te przesłodkie pastelowe zajączki powstały na zamówienie mojej córci , gdy okazało się że w brzuszku ma bliźniaki i to dwie dziewczynki ! ;-)))

Namalowałam je w lato , ale czekały na pokazanie do rozwiązania , które nastąpiło szczęśliwie kilka dni temu :D

Wnusie już są na świecie , a my pełni miłości i radości możemy o tym głośno mówić😄



Użyte były :

Blok do akwareli -  GAMMA - Watercolor 300 -24X32 cm.
Farby - Akwarele artystyczne White Nights Białe Noce 36 kolorów.

Format A4 , ramki 30x40 . 

Potem kupiłam większy blok - taki jak ramki , ale kolejny zajączek już mi się tak nie podobał i postanowiłam zostawić te mniejsze w paspartu. Kolejne obrazki dla dziewczynek będę malować większe ;-) 

Za wzór posłużyły mi PasteLove zajączki



14 komentarzy:

  1. Ojej, ojej, a to niespodzianka! Jaka wspaniała nowina! Serdecznie gratuluję i życzę dużo zdrowia dla maluszków i ich mamci! Nie masz pojęcia, jak mnie ucieszyła ta wiadomość i do tego te prześliczne królisie :)))). Takie mroczno-dziwne mamy czasy, a tu taka podwójna radość!
    Obrazki przecudnej urody! Coś mi się wydaje, że ruszy u Ciebie produkcja takich słodkich ilustracji :))). I bardzo dobrze! Jeszcze raz wszystkiego najlepszego dla całej Waszej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy serdecznie Małgosiu :D
      Wszystko na to wskazuje że "produkcja" poleci w tych klimatach ;-)))

      Usuń
  2. Ooo, to gratuluję :) Samych radości dla Was wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i dużo zdrówka dla dziewczynek :) Rysunki są przecudowne! MAsz niesamowity talent <3 Jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Agatko :-)
      Cieszę się że zajączki się podobają , dzięki ! ;-)

      Usuń
  4. Są absolutnie rozkoszne. Zdrowia życzę całej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Amyszko, serdecznie gratuluję, wysyłam Wam dużo zdrowia i uściski, Ania wilddzik

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego dla Twoich dziewczyn 😀 no i dla Ciebie Amyszko 😘zajączki przecudne 👏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne Anko ! 😀 😘

      Usuń
    2. Gratulacje! A zajączki przepiękne ♥️♥️

      Usuń
    3. Dziękuję kochana , jak miło że zaglądasz :D ♥

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.