niedziela, 4 października 2020

Akwarele - koty i rybki humorystycznie ;-)

Wszystko zaczęło się od lipcowego wpisu Małgosi że Sztuki w papilotach - Kot-z-sardynką.

Pomyślałam sobie , czemu nie , też namaluję tego kota ! Jednak samo przygotowanie do tematu szło oporowo, potem pierwsza próba - nieudana -zniechęciło mnie na długo :/

Gdzieś po miesiącu było drugie podejście i w sumie wyszło całkiem , całkiem , ale gdy zaczęłam ulepszać to spierdzieliłam obrazek i znowu dałam sobie spokój na jakiś czas ;-)

Doszłam do wniosku , że może lepiej poszukać jakiejś innej inspiracji , co by mi podeszło i grało...

No i znalazłam  śmieszne , pocieszne rysunki i obrazki grafika i karykaturzysty Petera Bauera.

W jego twórczości jest wiele zwierząt , w tym koty !

Tym razem machnęłam od razu trzy obrazki ! 

 Dwa - to koty z rybkami , a trzeci to kot z ptaszorem ...;-)

Muszę przyznać że z tych obrazków jestem zadowolona , a do tego są tak pocieszne że zawsze jak na nie spojrzę , to się uśmiecham :-)




Trochę fot z pierwszych etapów ...





Efekt końcowy ...





Format obrazka - A5 , blok akwarelowy Canson 250 

Cienkopisy czarne Micron różne grubości. Farby akwarelowe Białe Noce.

Ps.:

Oczywiście nie jest to ten kot z sardynką co miał  być , ale chyba blisko w temacie...

Jak myślicie ? ;-)

Edit.:

Powstała jeszcze jedna wersja rudaska z rybkami - tym razem trochę większy format - 18 x 24 cm


Powędrował do mojej mamy 😄



18 komentarzy:

  1. Superaśne wesołe kocurki :))))). Tego pierwszego to nawet kojarzę z internetów, ale nie wiedziałam, że tych rozrabiaków jest cała rodzinka! No faktycznie, jak się ma taką zabawną kocią ferajnę na ścianie, to uśmiech od ucha do ucha przez cały dzień zagwarantowany :))). Fajnie, że znowu malujesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :D

      Maluję , maluję , choć nie tyle co bym chciała. Mnie najtrudniej wybrać temat ,a potem to już jakoś leci ;-)
      W międzyczasie też coś zmalowałam , ale to będę mogła pokazać dopiero za jakiś czas...

      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  2. Ale świetne rysunki ! Bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Te koteczki są odjazdowe:) I takie mega pozytywne:) Bardzo mi się podobają i jestem na TAK.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł.Rudzielca z rybnymi okularami to bym przytulila..Marta uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się podobają ,a zwłaszcza rudzielec :D Zanotowałam sobie ...;-)

      Usuń
  5. Ależ one są śliczne! Bardzo ładnie je namalowałaś, a patrząc na nie od razu mi się nastrój poprawił!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu za tak miły i pozytywny komentarz ! :D

      Usuń
  6. Wooow! Jak extra to Ci wyszło :)
    Naprawdę żeś zdolna <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.