wtorek, 10 lipca 2018

Akwarele od.19 - Jeżyk ;-)

Pańcio zażyczył sobie jeżyka. Nie na obiad , tylko żebym mu namalowała takiego słodziaka , co pod naszymi oknami buszuje nocą ;-)))
Lubi je bardzo i czasem obserwuje paląc papierosy w oknie ...
Długo się do niego przymierzałam, szukałam jakiegoś fajnego zdjęcia ,coby mogło mi posłużyć za modela , no i wreszcie znalazłam i postanowiłam spróbować ;-)

Za każdym razem planuję uwiecznić proces tworzenia, a potem jak już się wezmę za malowanie , to zapominam o robieniu zdjęć  :/
No i jak zwykle jest tylko szkic i już namalowany obrazek...


Proces tfurczy ;-)






 Jak widać kolorystyka niemal taka jak przy malowaniu  szopa pracza ;-)


Za modela posłużyło mi TO zdjęcie .
Styl podobny do jednej z moich ulubionych artystek - Jane Crowther.

Użyte były :
Ołówek automatyczny, dwa pędzelki - Kolibri serii 98 nr 1 i 6 tzw. "kolinsky" , cienkopis czarny 01 , pisak żelowy biały, szorstki pędzelek do usuwania niechcianych warstw ;-)
Blok do akwareli - tu GAMMA - Watercolor 300 -18X24 cm.
Farby - Akwarele artystyczne White Nights Białe Noce 36 kolorów.

Muszę przyznać że w połowie malowania chciałam obrazek zniszczyć , bo wyglądał według mnie fatalnie.
Ale Pańcio nie pozwolił, kazał skończyć i już. To skończyłam ;-)))
I nawet ujedzie ...;-)
Pańciowi się podoba , a to najważniejsze :D 

 Na deser nasz Karmello który wyczaił świeżo wyklutą trawkę ;-)





Ps.:
Właśnie się rozpadało i grzmi gdzieś w oddali.
Bardzo się cieszymy , bo już tak sucho było że szok. Wspaniale pachnie deszczem i świerzym powietrzem :-)


 Do miłego !



19 komentarzy:

  1. Słodki, słodkie niczym miodek. Jest śliczny. A mi trawa która pięknie dla kotów wzeszła, zdechła jakoś i nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Luno ! :D
      U mnie jak na razie trawka zawsze wyrasta. Do tej pory kupowałam różne w sklepach zoologicznych. Tym razem zdobyłam owies na naszym bazarku i posiałam ;-)

      Usuń
  2. Masz talent, Ewa! Kolejna sliczna akwarelka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Panterko, Twoje słowa dodają mi skrzydeł :D

      Usuń
  3. Przepiękny ten jeżyk. Zazdroszczę talentu. Bravo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sikoreczko , lejesz miód na me serce :D
      Witaj w kotyszkowie ! ;-)

      Usuń
    2. Oj tam zaraz miód :) piszę tak jak czuję i widzę. Dziękuję za powitanie.

      Usuń
  4. Cudny! Uwielbiam jeżyki, szkoda, że u nas kierowcy na nie nie uważają, tylko rozjeżdżają autami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Elu ! :D
      Też je uwielbiam i ubolewam że tyle ich ginie na drogach :(

      Usuń
  5. Dobrze, że skończyłaś jeża, bo jest rewelacyjny. :))) U mnie tez pada i bardzo mnie to cieszy. :) Miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko :D
      Wniosek taki że trzeba skończyć żeby ocenić , a nie poddawać się w pół drogi ;-)
      Miłego !

      Usuń
  6. Świetny! Jak żywy! I jak pięknie mu się oczka błyszczą :))). Fajna parka z szopem :). Miło obserwować, jak coraz lepiej Ci idzie malowanie - to już naprawdę wysoki poziom! No i fajnie, że tak dużo malujesz, to wyrabia rękę i oko - wiem po sobie, że jak mam dłuższą przerwę, to potem sporo czasu muszę poświęcić na "rozruch"... Więc jak Ci ścian zabraknie do wieszania obrazków, to chętnie użyczę Ci moich - bo u mnie z weną coś kiepsko :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Małgosiu ! :D
      Mnie się wydaje że ciągle maluję mało...
      Żeby wyrobić rękę i oko , to powinno się to robić co dzień.
      A Ja nie lubię sobie narzucać z góry że mam to robić , więc maluję jak mnie najdzie ochota ;-)
      Widzę że masz podobnie , wena najpierw musi przyjść i już !
      Co do ścian to jeszcze trochę miejsca mam , ale dobrze wiedzieć ,że chętnie widziałabyś moje obrazki na swoich ścianach ;-)))
      To wielki komplement! :-D

      Usuń
  7. Zachwycam się Twoim jezykiem a gdzieś z tyłu głowy puka myśl o tych 9 jeżykach, które otruł jakis psychol w Z. Górze i poukładał ciałka na widoku publicznym.Dlaczego ludzie tak nienawidzą zwierząt, są tak okrutni,czy jest kara adekwatna do takiego bestialstwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kociafraniu :*
      Też nie mogę tego pojąć ...:( Nie ogarniam tego bestialstwa :/

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.