niedziela, 24 sierpnia 2014

Gliniada i rzeźby - ostatnie migawki ze Święta Ceramiki ;)

Wczoraj narobiłam jeszcze z 200 fotek , bo Gliniada , bo kiermasz , bo rzeźby przecudne i niezwykła ceramika artystyczna ... Ciągle coś nowego !
Wypadałoby pokazać choć niektóre z nich ;)
Żeby jednak był w tych wpisach porządek , wrzuciłam kolejne wypatrzone kocie gadżety do poprzedniego postu o kociej ceramice .
Żałuję że nie zrobiłam zdjęcia zegara z trzema kotami - rudym , czarnym i jasnym . To był zegar z moimi Kotyszkami mówię Wam ;))) A ja byłam bez aparatu ! Jak poszłam po aparat i wróciłam to już zegara nie było :(
Ale są inne więc zajrzyjcie sobie do poprzedniego postu i zobaczcie co tam nowego ;))

Dziś będzie już tylko ceramika artystyczna  i trochę migawek z wydarzenia gdzie każdy może potaplać się w glinie ;)
Gliniada to już  Ósma Parada z Miłości do Gliny ...
I duzi i mali mogą się do woli taplać w glinie , żeby potem iść w paradzie i pokazać się w pełnej krasie ;))
Jak się domyślacie dzieci to uwielbiają , a duzi nie mniej ;)
Ja Wam pokażę jak to wygląda od kulis. Jest malowanie , natrysk , tarzanie się w glinie , potem trzeba sobie wyschnąć ,żeby to lepiej wyglądało , potem można sobie maszerować w pochodzie ;))




Można też wypożyczyć sobie strój na tą imprezę ;))








Taplanie się w błocie ;)))






Suszenie ...










Przy okazji zobaczcie nasze łabędziątka jakie już duże ! :-) Pisałam o nich  TUTAJ .
Teraz trudno je odróżnić od rodziców ;)








No i lecimy dalej z gliniadą ;)




 Korowód się ustawia ... Ośmiornica jak ta lala ;))




Ulicznych rzeźb było wiele ,tu jedna z nich ... :-P


Motto gliniady ! ;)))




A jak wyglądała parada  można zobaczyć TUTAJ. /FB/

Jeszcze Wam pokarzę parę pięknych rzeźb jakie można było zobaczyć na wystawie poplenerowej ...








To niesamowita rzeźba , coś pięknego , z tak drobnych , misternych elementów , tyle tam się dzieje ,że 1000 fot nie odda jej urody i kunsztu ! Jak dla mnie jest fantastyczna !










Również na kiermaszu można było wypatrzeć niezwykłe wyroby , istne dzieła sztuki ... Tu z każdego wyłania się jakaś twarz ...;)
















To źródełko twarzy nie posiada , albo nie znalazłam ;)) Ale i tak bardzo mi się podoba :-)


Zaprojektowanie takiego ogródka też niczego sobie . Moim kotom na pewno by się podobało ! ;)






Jeszcze innych parę cacek wyszukałam . Dla miłośników żabek ...




Dla miłośników nietuzinkowej delikatności ...


Na koniec ceramiczne kuleczki z których można sobie samemu wyczarować coś fajnego ;) Ja kupiłam mniejsze od tych i zrobiłam cudną bransoletkę i naszyjnik ,ale córcia zabrała , znaczy się pożyczyła ;))


Dzieci miały możliwość wykazać się twórczo na każdym niemal zakręcie...




A Duzi oddawali się polowaniu na okazje i szukaniu skarbów ...;)




To koniec relacji ze Święta Ceramiki  ;) Dziś koniec imprezy !
Jak Wam się podobało ? ;)


4 komentarze:

  1. No a gdzie Amyszka ugliniona?:)))
    Cały kilkudniowy kiermasz cudnisty,nie można było się nudzić:

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobalo sie bardzo, ale nic nie piszesz, czy sama tez sie w glince wytarzalas i czy poszlas na parade?
    Bardzo podobaja mi sie te ogrodowe kozy. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło że się podobało :-) Kozy pierwsza klasa :-))
      Paradę oglądałam i robiłam foty . Ale fot nie wrzuciłam bo tam jest tyle pod linkiem gliniady że wystarczy ;)

      Usuń
  3. Amyszka za wygodna i w ogóle za zimno jak dla mnie ;))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.