środa, 3 listopada 2021

Akwarele - dwa misie i cd. kocich czułości ;-)

Pozostaję w temacie misiów panda. Poprzedni miś 👉 Panda zdobył zachwyt mojej córci , więc zapragnęła mieć jeszcze jeden obrazek w tym temacie ;-)

Długo szukałam inspiracji , aż trafiłam na te dwa misie 👉instagram.

Efekt końcowy mojej pracy mnie nie zachwycił. Musiał odleżeć parę dni , przejść małe poprawki i teraz w sumie już nawet zaczyna mi się podobać ;-)))



Blok do akwareli -  GAMMA - Watercolor 300 - 30x40 cm.
Farby - Akwarele artystyczne White Nights Białe Noce 36 kolorów.

Płyn maskujący Talens , ołówek automatyczny.


A tak to się kochają Lalcia z Mikeszkiem 😻








Na koniec nowy kartonik , bo poprzedni się połamał, a na nim nie kto inny jak Karmelek 😸

Aż się Lala z Mikeszkiem nie mogli nadziwić 😺


Do miłego kochani !


8 komentarzy:

  1. Również życzę  Ci miłego dnia. Kotki oczywiście mega urocze, a praca...no fantastyczna. Wykonałam cudowny obraz, taki pełny miłości, delikatności, przyjaźni, wspaniały!!!! Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem niezmiernie wdzięczna za tak cudne komentarze od Ciebie Agnieszko ♥
      Pozdrawiam cieplutko :D

      Usuń
  2. Przepiękne są te misie panda, ślicznie wyglądają ❤ Kotki też kochane, masz z nimi na pewno wesoło 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Klaudek :* Kotki nie pozwalają na nudę i smutki 😁

      Usuń
  3. Wiedziałam, że to będzie coś ekstra! Świetny obraz! Same miśki urocze, wiadomo, ale namalowałaś je genialnie! Karmelek pogodził towarzystwo :). Gdzie dwóch się przekomarza, tam trzeci korzysta :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za uznanie , sama wiesz jak to podnosi na duchu ;D :*
      Pozdrawiam ciepło i czekam na Twoje dzieła ! ;-)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.