poniedziałek, 15 lipca 2013

Czar kocimiętki ;))

Pogoda nie nastraja zbyt optymistycznie , więc zabawki zaprawione kocimiętką dobrze robią naszym kotom . Zwłaszcza tym dwóm :-))










Do czasu gdy nie zacznie się zadyma ;) Mikesz aż uszka pogubił ;)))


Karmelek to wiecie , woli spokój :-)



Wolicie kolaże ,czy całe zdjęcia ? Bo sama nie wiem co lepiej ;)


Edit :
Po wysłuchaniu Waszych komentarzy dodaję całe zdjęcia dla tych co wolą przyjrzeć się detalom :-D
Kolaży nie usuwam żeby było widać różnicę .
A na przyszłość już wiem że lepiej całe foty , chyba że nie będą zbyt dobre i detali by i tak nie było widać ;)
















































 



















20 komentarzy:

  1. Koty, jak zawsze, cudne, a pogoda mnie dobija.

    Serdeczności przesyłam, j.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję JoAnno :-)
      Dziś już pogoda dopisuje , to myślę że humorek też ;)
      Serdeczności :-)

      Usuń
  2. Mikesz bez uszek super! :)
    Mi podobają się kolaże, zwłaszcza sytuacyjne ;) i oczywiście z moimi idolami - Mikeszkiem i Guciem najbardziej :) chociaż spokojny Karmelek też jest oczywiście uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kociaste cud, miód, malinki. Karmelek oaza spokoju. Mnie podobają się i kolaże i całe zdjęcia, więc nie pomogę ;-)
    Co do kocimiętki, to na mojego kota nie działa. Ma jedną zabawkę bardzo aromatycznie pachnącą kocimiętką i czasami się o nią ociera. Szał był tylko na początku. Niedawno dostał swój mini krzaczek prawdziwej kocimiętki i przeszedł obok niego obojętnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię:-)
      A to ja jeszcze nie spotkałam kotka co by nie lubił kocimiętki ;))

      Usuń
  4. Może być to i to , jeżeli chodzi o zdjęcia :-)
    Ależ one się dobrały do pary :-)))
    Głaski dla grzecznego Karmelka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam krople walerianowe ;-) Czasem stosuję. Świetny ten bezuszny Mikesz, już widzę jakie dalej były zapasiki :-)
    Ja osobiście wolę duże pojedyncze zdjęcia, bo w kolażu ciężko mi się skupić i wyłapać szczegóły, ale to oczywiście kwestia indywidualna :-)
    Dziś specjalne głaski dla Karmelka, naszego stoika :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu ,to dla mnie ważne co piszesz :-)
      Już dodałam do tego postu duże foty - można zobaczyć detale ! :-))
      Waleriankę moje też lubią . Zwłaszcza Mikesz. Jak ma na nie ochotę to siedzi blisko szafki w której je chowam i patrzy wymownie ;)
      Karmelito dziękuje za głaski :-D

      Usuń
  6. Ale fajnie... Pożycz mi swojego największego gałgana (Gucia?) na tydzień, to może rozrusza moje lenie. ;)

    Kocimiętkę moje ignorują, już chyba wspominałam.

    Co do zdjęć, to w 90% wolę pojedyncze i w większych rozmiarach, bo lepiej na nich widać szczegóły. Ale chyba jestem wyjątkiem, bo na większości blogów zdjęcia są małe, więc zignoruj moje preferencje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię , fotki duże dodane i tego będę się trzymać. Nie mam zamiaru ignorować , przecież chcę żeby było tak jak lubicie :-))
      Kolaże będą tylko sporadycznie :-)
      Gucia chcesz pożyczyć ? Niech pomyślę ...;)))

      Usuń
  7. tez bym wolala wieksze zdjecia bo wiecej widac,ale wtedy jaki dlugi bylby post,jak nie zrobisz bedzie dobrze :)
    ale maja fajne te zabawki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko , już są i w większości będą duże foty :-))

      Usuń
  8. zaciete maja minki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy to jest miłość czy to jest kochanie? :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Karmelek to tak jak u mnie Wituś, też lubi spokój ;) Kochani są wszyscy, fajną masz brygadę i jest wesoło na pewno ;) Kolaże są ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :-))
      Fajna brygada , każdy inny ,a jak trzeba to sobie bucki robią , bawią się też .
      Ostatnio widzę coraz częściej króciutkie zabawy między Karmelkiem i Mikeszkiem . Bawią się w ganianego , chowanego :-D

      Usuń
  11. Ślicznie wyglądają z zabawkami :)))
    Ja też wolę całe zdjęcia; lepiej widać na nich kotyszki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Kasiu , będą całe :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.