poniedziałek, 29 lipca 2013

Kocia bluzka ;)

Postanowiłam w tym roku że nie dam się skusić na żadną kocią koszulkę . Nul !
Za dużo ich po prostu widzę . Ciągle gdzieś i to po kilka w kolekcji ;)
No i weź tu wybierz , a tym bardziej kup wszystkie ? ;))
Nie da rady ! Poza tym jak już wiecie mam ich sporo z poprzednich lat i to musi mi wystarczyć ;)
Ale parę dni temu wchodzę do mojego ulubionego sklepu i co widzę ? Nowa kolekcja i to z nowymi kotami . Jedna z nich niestety tak bardzo przypadła mi do gustu ,że musiałam kupić ;)))




A tak się zarzekałam ...
No i tak sobie myślę że jak już te firmy robią kocie rzeczy , to mogliby pomyśleć o takich kocich blogach prawda ? Mogłam pokazać wszystkie i przetestować jak należy :-D

Co o tym myślicie ? ;)))


35 komentarzy:

  1. A co to za kocia firma? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam nigdy nie trafiam na kocie bluzki. reserved, mowisz?
    hmmm, to trzeba do duużego miasta jechać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duże miasto to tylko pokusy ;)))

      Usuń
    2. e, tam! całe życie przeżyłam w dużym mieście to i nauczyłam się unikać takich pokus. wiesz...jest to warunek przetrwania:)

      Usuń
    3. To kamień z serca ;))

      Usuń
  3. świetna ta bluzka! bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej zgadzam się z Tobą. Trzeba przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amyszko wiesz jak to się nazywa? Uzależnienie!! ;)))
    Ja też sobie obiecuję, że ni będę już nic kociego kupowac a potem wypatrzę coś fantastycznego i nie mogę się oprzeć ;))
    A koszulka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Maskotko ,wiem i nic na to nie poradzę ;)
      Dzięki za zrozumienie ,widzę że znasz ten ból ;)))

      Dzięki :D

      Usuń
  6. Ja to jakoś na kocie bluzki nie trafiam, aż Ci zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, tak. Bluzeczki mogłybyśmy sobie potestować. Ja mam jedną z brytkiem. Kiedy ją ujrzałam w sklepie to stwierdziłam, że moja ci ona i wróciłyśmy razem do domu.
    Twoja jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super koszulka, tez taka chce,ale tu w uk nie ma niestety reserved:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ,ale może upolujesz jakąś kocią w innym sklepie ;)

      Usuń
  9. właśnie. takie f-my powinny się reklamować na kocich blogach :) a Reserved jako polska firma powinna wspomagać kocie schroniska skoro na polskich kotach zarabia (nie sadzę że zdjęcie kupione poza granicami). Jakoś z szafiarkami się dogadali..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda Antoni , co to tylko szafiarki są w blogosferze ?
      A pomagać może każdy ;)
      Te firmy chyba jeszcze na to nie wpadły ...

      Usuń
  10. hm za Reserved akurat nie przepadam, ale jak mają takie koszulki, to chyba wstąpię ;)
    o tak, też bym z chęcią zareklamowała, przetestowała i poużywała kocie koszulki! Piszemy do Reserved? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No akurat buraski też są na koszulkach ;))
      Nie wiem , nie wiem ...;)

      Usuń
    2. no koszulka śliczna bez dwóch zdań :) na jutro zaplanowałam wizytę w Reserved ;)

      Usuń
  11. Bluzka super,,,oj odwiedzę najbliższy sklepik Reserved,może trafię na kocią kolekcję,no zazdroszczę :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Super koszulka, ale ja też mam nową kocią, muszę wrzucić na bloga. Ostatnio byłam pod rząd w pracy raz w tej nowej, potem w tej od Ciebie i jak przyszłam na trzeci dzień w zwykłej, to towarzystwo było rozczarowane ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pokaż koniecznie tą swoją :-)
      Wyobrażam sobie to rozczarowanie towarzystwa ;)))

      Usuń
  13. Fajna i śliczny kociak na niej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Burasek musi być śliczny :-))
      Dziękuję i też pozdrawiam

      Usuń
  14. No :), ja myślę, że byś mogła... A parafrazując Kasię: "fajna i śliczny kociak w niej :)" :D ;).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.