piątek, 26 lipca 2013

Zaczarowana obróżka i myszka z kocimiętką :-)

Jakiś czas temu na jednym z zaprzyjaźnionych wątków na miau dowiedziałam się o pewnej czarodziejskiej obróżce dla kotów tzw. ciężkich przypadków , która to czyni cuda z kotami ;)
Od razu pomyślałam o Karmelku , bo on jest taki nadwrażliwy , na wszystko reaguje przesadnie i burczy bez powodu w najmniej spodziewanych momentach.
To obróżka z feromonami : http://www.fionka.pl/produkt-10337.html
Z tego co już wiem to na jedne koty działa świetnie, na inne trochę mniej , a na niektóre wcale ...
Ale pomyślałam że może warto spróbować ;-)
Obróżka przyszła wczoraj i nie tylko ona , bo przy okazji zamówiłam dwie zabawki :-)
Tym razem też z myślą o Karmelku - myszkę z kocimiętką i żelowego robaczka pachnącego kocimiętką dla pozostałych ;)




Ta druga obróżka to dla Bucusia córci .

Byłam bardzo ciekawa jak nasz kot zareaguje na obróżkę .
Co mogę powiedzieć po jednym dniu ?
Obróżka pięknie  pachnie lawendą . Wszystkie koty chciały go wąchać ;))
Pierwsze godziny po założeniu obróżki Karmelek przespał w budce od drapaka .
Jak wyszedł z domku , napił się duuużo wody :-)
Potem dostał myszkę z kocimiętką i był wielce uszczęśliwiony ;))
Przede wszystkim nie dał sobie myszki odebrać żadnemu kotu !
Dopiero jak się porządnie wybawił pozwolił zbliżyć się do myszki Mikeszkowi ;)
Foto relacja :






























































Cdn...


20 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem czy podziała. Wygląda fajnie i ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no prosze nie dosc ze dziala cuda to jeszzce ladnie sie prezentuje na rudym futerku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jaki śliczny Karmel w pełnej okazałości... Myślisz, że to bardziej zasługa kocimiętki w myszce czy obróżki?

    PS Dostałam jednak tą trawę w Kauflandzie i kupiłam od razu 3 donice (wszystkie, jakie były) do rozdania znajomym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia ;))
      Ciszę się że trafiłaś na trawkę . U nas w sklepie niestety wymiotło wszystkie -/

      Usuń
  4. Karmelku, jak Ci do pysia w tym fiolecie :-)
    Na mojego kota kocimiętka nie działa. No może na początku w szczurku Katzen Deko. Teraz już go nie rusza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadomo - z czasem wietrzeje ,ale co się ubawią do tego czasu to ich ;)
      Ta myszka dodatkowo szeleści - koty to lubią :-)

      Usuń
  5. Ciekawe czemu te rude takie wrażliwe... Najwyraźniej Karmelowi podobała się mysz... :)!...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Abi , te rude to w ogóle jakieś inne są ;)

      Usuń
  6. Mój ulubiony rudziaczek ... w czym ma mu pomóc ta obroża ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma złagodnieć i ma mu się poprawić humorek :-D
      Liczyłam na to że przestanie burczeć i budzić nas w nocy .
      Jak na razie ani nie przestał burczeć - no może trochę mniej , ani nie przestał miauczeć i drapać pod drzwiami .

      Jest za to weselszy ,bardziej wyluzowany i więcej się bawi. Pozwala się czesać szczotką ,co było niemożliwie ;)

      Fajnie widzieć jego wesołe oczka :-D


      Usuń
    2. Rudy indywidualista no !!!
      Oby mu ta poprawa humorku została .. bo piękne ma oczy :))

      A to zawodzenie pod drzwiami chyba mu nie minie .....

      Usuń
    3. Właśnie Alu ,właśnie ;)Niech humorek zostanie :-)
      A to drugie to jego rozrywka i znak że pora zająć się koteczkiem . Nie ważne że jest trzecia w nocy ;))

      Usuń
  7. Bardzo ładnie Karmelkowi w tej obróżce :)
    Udane zakupy - widać, że akceptacja pełna :)
    A ten żelowy robaczek? Zaintrygowała mnie ta zabawka. Jak się kociakom podoba?
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale przystojniak :-) Oby dobrze na niego działała ta obróżka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękujemy Aniu. Jakoś cudów nie ma , ale przynajmniej próbujemy ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.