wtorek, 23 lipca 2013

Nocne harce :-)

Pisałam wczoraj że w takie upały to nic się nie chce robić . Ale w nocy jest o wiele chłodniej i wreszcie można odreagować ;))
Wtedy harce , hulanki , swawole !
Tupot kilkunastu łap , pomiaukiwania , kocie okrzyki i bieganie po twarzach i brzuchach Dużych ;)
Fotki tego nie oddadzą ,bo nikt za nimi nie nadąży, ale co nieco z nocy mam ...;)




















A wieczorem dzień przed wniesieniem nowej kanapy , przyłapałam Mikeszka i Karmelka na ich ulubionej zabawie .
Jeden ucieka drugi poluje , jak upoluje ,to paca łapką i ucieka - wtedy ten pacnięty goni - czyli - berek i ganiane w jednym :-))
Często kończy się na piecu ,czy oknie - bo można przeciwnika pacnąć z góry ! :-D






26 komentarzy:

  1. Poważnie? Arbuz całe noce przesypia O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ;)
      Ja już nie pamiętam co to znaczy przespać całą noc .

      Usuń
  2. Znam to .... wywalony kosz na pranie i turlanie go, jeden siedzi w domku Felixa a drugi skacze na dom żeby go wygonić. Nie można spać !! :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A domek Felixa to już się ledwo kupy trzyma ;)))

      Usuń
  3. Ależ oni się dobrali. Adopcja Mikesza była jak się okazuje rewelacyjnym pomysłem Gucio ma teraz kompana do zabaw, że hej :-) A Ty masz dzięki temu najlepsze TV :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie reflektorki włączone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale im sie oczy swieca :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie, zazdroszczę, podziel się energią swoich kotów. ;) Tęsknię za tymi szaleństwami, można się turlać ze śmiechu.
    PS Szukałam dzisiaj tej trawki, ale znalazłam tylko nasiona. :) Dobre i to. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłamy energię ! :-))
      To niech szybko rośnie ;)

      Usuń
  7. diabły tasmańskie :) na harce nocne im się zbiera ;) moje na szczęście w nocy śpią, uff.
    A fajnie Karmelek bawi się z Mikeszkiem :) ciekawe czy Gucio nie jest zazdrosny o kumpla ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga szczęściara :-)
      Nie zauważyłam zazdrości ,one się bawią na zakładkę ;))

      Usuń
  8. O, ja znam teraz nocne harce. Moje szaraki szaleją po nocach jak dwa przeciągi!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odblaski muszą być :-) Jak się ma taką fajną kompanię do harców to się dokazuje w nocy :) Świetna zdjęcia rozrabiaków kochanych. U nas się ochłodziło i Dziubul wrócił na poduszki. Śpi z nami, czego nie robił już bardzo dawno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jak cieszą takie rzadkie odwiedziny w łóżku ;)
      Mój Karmelek był u mnie w łóżku na przytulankach i miziankach o poranku z nową kanapą . Oczy mi o mało nie wypadły z orbit , już tak dawno go u mnie nie było :))
      No i na tym się skończyło jak na razie :(

      U nas nadal gorąc .

      Usuń
  10. Z takimi latarkami noc Mikeszowi nie straszna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kotyszki widzę ,że prowadzą nocny tryb życia :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. ale sie pieknie bawia, az milo popatrzec
    wiem, wiem, gorzej pospac:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje kociaki to wyjątkowo w nocy brykają!:)) Ale cudownie się na to patrzy, pewnie troche gorzej śpi! ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. No niezłe zabawy sobie urządzają ;)
    U nas na szczęście koty śpią, tylko o 4 rano nas budzą i trzeba je wypuszczać do ogrodu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też Cię budzą , ale tylko na chwilkę jak widzę ;))
      Pozdrawiam

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.