sobota, 27 lipca 2013

Myszka z kocimiętką cd... i straszny robaczek ;))

Okazało się że z myszki mogą cieszyć się  wszystkie koty :-D
Jak na razie jest to koci hicior w naszym domu ;))






























































A robaczek pokonał Gucia odważniaka ! ;)))




 Szkoda że nie uchwyciłam jak go pacał łapką ;)








Ta minka mówi wszystko ;)))


Straszny ten robal


Z wielkim obrzydzeniem pacał robaczka !








 I brał nogi za pas ! ;)))


Robaczek powędrował do Bucusia . Może jemu się spodoba ;)


U nas ukrop niesamowity !
Niestety muszę unikać słońca ,bo bąbli i innych niespodzianek przybywa :(
Za to wieczory na balkonie są bardzo miłe :-D

Dla tych co jednak mogą plażować życzymy miłego plażowania i pływania :-)
Nasz Pańcio właśnie pojechał nad wodę ,bo w domu to istny piekarnik .
Tak przygrzało że poczłapałam na strych po wentylator :-D




25 komentarzy:

  1. Tak - żar niesamowity. U mnie rano jest na balkonie bardzo przyjemnie a póżniej nie do wytrzymania.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas odwrotnie ;))Rano ukrop, patelnia , po południu da się wytrzymać , wieczorem super :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Szkoda, że moje nie reagują na kocimiętkę.
    Z reakcji na robala sie uśmiałam! sama jestem tą zabawką zaintrygowana. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a wiesz... kupiliśmy dla swoich kociaków skarpetkę z kocimiętką... sytuacja podobna w zachowaniu;
    widzę, że moja Kiara bardzo podobna do Twojego Gucia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiara podobna ,ale ma inne kolorki ;)
      Gucio jest biało-szary , a Kiara biało-czarna :-)

      Usuń
  4. Jak się ładnie dzielą zabawką ^^ dobrze wychowane koty ;3
    Dopiero zauważyłam jaki Mikesz jest malutki O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikesz jest krótki ;))
      Pańcio mówi "króciak" , bo nie da się go porządnie głasnąć ;) Zaczynasz głaskać i już koniec kotka ;)))

      Usuń
  5. noooo,jest co oglądać,dzięki:)
    a co u Bucusia?
    u mnie też taki żar,szkoda mi mojej Owczarki,ale ochładzam ją jak mogę,drzwi na klatkę mam otwarte od rana do wieczora i powiem szczerze,mam dosyć tych upałów:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę się częstować fotkami ;))
      Nie wiem dokładnie co u Bucka , nie ma się kiedy spotkać pogadać. Dzieci zapracowane , a jak mają chwilę to nadrabiają swoje pasje - konie , rowery. Teraz jeszcze jeżdżą nad wodę jak jest pogoda ...
      Jak zrobię porządny wywiad , to zrobię wpis na Bucusia blogu :-)
      Wiem tylko że próbowano Bucka ogolić na lato i nie udało się . Został z wygolonym przedziałkiem na grzbiecie ;))

      Usuń
    2. zawsze trochę chłodniej z tym przedziałkiem;)

      Usuń
    3. Wiesz oni by chcieli mu ulżyć w te upały ,ale nie chcą stresować kotka . A bez narkozy by się nie obyło żeby ogolić bez stresu .I tak źle i tak niedobrze ...

      Przedziałek musi wystarczyć ;))

      Usuń
  6. teraz dopiero widze ze gucio podobny jest do mojej pierwszej kotki-sp. maciejki...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale wygibaski
    robal brzydki robal
    chce im sie bawic w ten upał
    moje leżą plackiem

    :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz że chce im się bawić . Ale albo wczesnym porankiem ,albo późnym wieczorkiem ;))
      O nocy nie wspomnę ;)
      W dzień padacha !

      Usuń
  8. kocimiętka.. jak fajnie, niestety na naszego Dzioba jakoś nie chce to działać:P a z Riko jeszcze nie próbowałam:P

    OdpowiedzUsuń
  9. przydałyby się trzy myszki...
    u nas dziś też koszmarny upał, z domu wyszłam dopiero po zachodzie słońca.
    mizianki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upał trwa i jest nie do zniesienia -/
      Wiem przydałyby się trzy ,ale to już byłaby przesada ;))
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  10. ale maja zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Gucio język śmiesznie wystawił na jednym zdjęciu ;-)))
    Myszka najlepiej wygląda z Mikeszem - tak fajnie kontrastuje z jego futerkiem. Głaski dla trzech chłopaków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikeszkowi wszystko pasuje :-D
      Dziękujemy i odgłaskujemy ;))

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.