niedziela, 14 lipca 2013

Kocie gadżety , skarpetka i Gucio :-)

Ten weekend był pełen wrażeń. Nie dość że dużo imprezowałam ,to jeszcze była wycieczka do Lwówka na Agatowe Lato :-))
A jeszcze odwiedził nas kolega A. z dzieciństwa , ten o którym kiedyś pisałam , gdy wszyscy pytali skąd się wzięło imię naszego czarnego kota ;)
To imię właśnie miał kot naszego kolegi . To On pierwszy miał czarnego Mikesza , właśnie na cześć tego Mikesza z bajki o którym pisał Przemek z Tawerny - Mikesz - geneza imienia
Ten kolega właśnie odwiedził nas wczoraj :-)
Zobaczył Mikesza i mówi - Ja też miałem czarnego kota . Mój kot miał na imię Mikesz :-)
My - Nasz też ma tak na imię  ! :-) To dlatego że A. pamiętał o Twoim czarnym kocie :-)
A W. na to : No faktycznie , prawdziwy Mikesz z bajki :-))

Bardzo miłe spotkanie po latach . Rzadko mamy okazję się spotkać ,bo się towarzystwo porozjeżdżało po świecie ...
No i zdziwienie wielkie że my aż trzy koty mamy . Sam ma psa ,choć jak mówi zawsze wolał koty ;)
Mówi że u nas wszędzie koty ,nawet mydło w łazience kot podaje ;)))
Czy my już powinniśmy podjąć jakąś terapię ? Jak myślicie ? 

A ja mam do pokazania kolejne kocie gadżety ...ups ...
No ale co robić , co robić , skoro pojawiły się kolejne koty ,to trzeba je pokazać :-D

To z tych wojaży weekendowych do Lwówka (Agatowe Lato) .
Ale żeby nie było że tylko koty , to pojawia się jeszcze coś ;)

Bransoletka z minerałów barwionych , słodki pierścionek  i  tylko trzy kocie zawieszki ;)
Wierzcie że "tylko" bo wybór był taki , że odpadłam w przedbiegach . Zawieszki i kolczyki chyba ze 20 wzorów. Oczopląs dla kociarza ;)))


 Kocie filiżanki dla mła i kubas do herbaty dla A. :-)





A to kotki z malachitu , zakupione na giełdzie ze dwa lata temu ;)



No ale nie może zabraknąć najfajniejszych kotków , więc dziś zaprezentujemy Gucia ;)
To sesja skarpetkowa do Konkursu u Malinki na FB : Konkurs skarpetkowy


Miłego wieczoru !


20 komentarzy:

  1. Skarpetkowy Gutek wygląda świetnie :) A kocie gadżety są rewelacyjne. Bardzo podobają mi się filiżanki i zielone kotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te koty z malachitu..

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kocie rzeczy! Szkoda, że mnie tam nie było.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie ci sesja skarpetkowa wyszła;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,model był padnięty - to wykorzystałam moment ;))

      Usuń
  5. Super ten skarpetkowy Gucio :) mi na razie nie udało się zrobić dobrego skarpetkowego zdjęcia... ale liczę, że jeszcze się uda :)

    Przepiękne kocie gadżety!

    E tam, nie potrzeba Wam kociej terapii ;) sama mam trzy koty i też są wszędzie - to normalne u kociarzy ;)

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie pocieszyłaś ;)))
      Dziękuję :-)
      A takie foty skarpetkowe , to nie jest łatwo zrobić. Moje dwa kolejne koty jeszcze się nie dały wciągnąć do zabawy ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. wow! swietne rzeczy kupilas, super kubek i filizanki i te zawieszki ach...wszystko by sie chcialo:P
    guciowi pasuje fioletowa skarpetka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że się podobają :-)
      Guto dziękuje :-)

      Usuń
  7. Cudeńka! a najbardziej mnie te koty z malachitu chwyciły.

    Gucio jaki cierpliwy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , wiesz w tym roku był ten sam wystawca , w tym samym miejscu i miał znowu całą kolekcję takich kotów. Każdy inny oczywiście i wszystkie piękne ! Opowiadał kiedyś jak się takie figurki robi. Że trzeba dopasować kształt kota ,do kształtu bryłki i żeby te wzorki ładnie się układały.
      Teraz podobał mi się zwłaszcza jeden - taki wyższy od innych i smuklejszy i przy tym bardzo pięknie wybarwiony. Ech... A jeszcze podobał mi się malutki różowy budda nie pamiętam z czego . Ale cena była powalająca -/

      Usuń
  8. Ale skarby zgromadziłaś Amyszko! Zawieszki rewelacyjne, a filiżanki bossskie :-)
    Ale najfajniejszy jest skarpetkowy Gucio, ciumki w łepek dla niego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu , takie drobiazgi a jak cieszą ;))
      Guciowi przekażę z przyjemnością :-)
      Dzięki :-))

      Usuń
  9. swietne gadzety :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne takie spotkania :). Zrobiliście koledze przyjemność nazywając Mikesza Mikeszem :D... :). Śliczne zawieszki! I malachitowe koty mnie zauroczyły... :). Zdjęcie(a) na konkurs też świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Abi , cieszę się że moje zdobyczne skarby się podobają i Guto skarpetkowy też :-))
      A kolega myślę że się ucieszył :-D

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.