środa, 3 lipca 2013

Zadyma nocna i aniołki ;))

Widział ktoś Mikeszka ?
Bo mi się zgubił ...


A chwilę wcześniej było tak ...
















 On tam jest ! :-))



A w nocy , czy jak kto woli bladym świtem ,kotki (te dwa oczywiście)  tak szalały że masakra !
Gonitwy często kończą się ucieczką Mikeszka do Felixowego domku . Ale to go wcale nie chroni przed Guciem ! O nie !
Gucio wpada do domku zaraz za nim i tak się kotłują jak na jakieś kreskówce - aż cały domek się unosi i szwy puszczają ;)))
Pańcia musi ingerować niestety ;)
Pańcio ma teraz nocki i kotki tak biegają od balkonu ,do mojego pokoju i budzą mnie co chwilę ,albo zasnąć nie dają .
A teraz każdy chce się zaszyć w najciemniejszy kąt i nie ma kotów . Grzeczne takie jak aniołki - pomyślałby kto ...;))

Pogoda jakaś nieciekawa - słońca nie ma , za to jest duszno i coś wisi w powietrzu ...

17 komentarzy:

  1. u mnie wczoraj wisiało, potem spadło. a dzis słońce, bezwietrznie i wszystko paruje. masakra!
    a pańcia to nie wie, że koteczki to nocne zwierzątka? odpoczywają w dzień. jak pańcio w pracy to one też:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie spadło parę kropel :-) I nadal coś wisi ;))
      No tak , synchronizują się z Pańciem ;)

      Usuń
  2. Te Twoje chłopaki sa przeslodkie w swoich zaabawach i gonitwach :) szkoda tylko, że preferują nocne harce...

    U nas upał straszny, w cieniu 28 st! Koty zdechłe przewalaja sie z kąta w kąt, nie mają siły na żadne zabawy... ale wieczorem napewno ożyją ;) już ja je znam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas upał był wczoraj ,dziś deczko zelżało ,ale koty po nocnych harcach padły. Na pewno wieczorkiem odżyją ;))
      Też je znam :-D

      Usuń
  3. Prawdziwe aniołki :-)))))))
    A u mnie jest słońce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakże , aniołki ! Jak śpią :-))
      W nocy padało a w dzień ukrop ...;)

      Usuń
  4. Urocza ta minka Gucia, który szuka Mikeszka!:))
    Moje kociuchy najczęściej brykaja o 4 nad ranem. Czasem krzyknę na nich bądźcie ciszej i idę dalej spać a one tylko patrzą zdziwione z miną "ale o co ci chodzi? my nic nie robimy!" ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje niedobre bo zaczynają koło 3-ej ;)
      I nic sobie nie robią z moich uwag ;)))

      Usuń
  5. Jak masz ochotę na zabawę to zapraszam do mnie po wyróżnienie za dobrą, blogową robotę: http://pokociemu-katharina182.blogspot.de/2013/07/drugie-wyroznienie.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję serdecznie- doceniam i dziękuję ,acz nie wiem czy podam dalej ;))

      Usuń
  6. No Pańcia to nie wiedziałaś, że 4 nad ranem to najlepsza pora na ganianie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jest słońce . Jest parno i gorąco . Okropność. Wolałam jak było parę stopni mniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też dziś tak było , choć w nocy padało nic to nie dało ;)
      I mi się rymło ;)))

      Usuń
  8. Dobrze, że Mikesz zna sposoby na schowanie się choćby na chwilę przed rozentuzjazmowanym Guciem :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łobuziaki :). Mikesz to się potrafi nieźle ukryć, a Gucio robi fajne minki :D.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.