poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Akwarele odc.22 - Wiewiórka 2

Za modela posłużyło mi zdjęcie tej → wiewiórki ;-)
Szukałam jej długo , a jest to zdjęcie z którego skorzystała Jane Crowther malując podobny →obrazek.


Oczywiście najpierw powstał szkic ...


Potem oczka i nosek ...;-)


Potem nakładanie warstw ...


 Potem to zapomniałam robić zdjęcia  ;-))) Dopiero pod koniec kilka ...











Użyte były :
Ołówek automatyczny, dwa pędzelki - Kolibri serii 98 nr 1 i 6 tzw. "kolinsky" , cienkopis czarny 01 , pisak żelowy biały, szorstki pędzelek do usuwania niechcianych warstw ;-)
Blok do akwareli - tu GAMMA - Watercolor 300 -24X32 cm.
Farby - Akwarele artystyczne White Nights Białe Noce 36 kolorów.

Styl podobny do jednej z moich ulubionych artystek - Jane Crowther.



Ps.:
Kłosiński - Nie bój się kopiować.





12 komentarzy:

  1. Też często zapomina uwieczniać kolejne etapy. Tak się zapamiętuję w pracy, że mi umyka. Wiewióra obłędna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Luno :D
      To prawda, praca wciąga i zapominasz o całym świecie ;-)

      Usuń
  2. Cyt! Amyszka! Jesteś tam?
    Bo prośbę mam OLBRZYMIĄ! Otóż wczoraj lansowałam się po Bolesławcu i oczywiście w amoku nie sprawdziłam jednego wytwórcy. Gorąca prośba do Ciebie jest następująca, abyś będąc na Rynku sprawdziła nazwę i ewentualnie wzięła namiary na producenta. Wdzięczność moja i paru innych zainteresowanych będzie po grobową deskę!
    Mają mały straganik na Rynku zaraz jak się wychodzi z Daszyńskiego na wprost i ciutkę w prawo (ale ciuteczkę). Sprzedają tanio, chyba wysort, kubeczki mają po 8-10 zyla, miseczki trochę drożej. Są tam tez miski dla psów i kotów tłoczone w kosteczki. Ceramika jasna z dyskretnymi wzorkami. Dużo motywów zwierzęcych - nawet nosorożec. Jak wejdziesz do mnie, to są zdjęcia ich kubeczków, bo kupiłam. Na pewno są z Wałbrzycha - tyle wiem. Jakbyś była w pobliżu i zerknęła to super, a jak zrobisz post i fotki z Rynku to już w ogóle będzie orgastycznie ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem , jestem ! :D Właśnie wrociłam z miasta ;-P
      Oczywiście wiem o kim piszesz...
      Podejdę jutro i dowiem się co za jedni i może dostanę wizytówkę ;-)
      Fotek w tym roku nie robię , za duży tłok po południu , a do południa mam inne zajęcia.
      Dziś tylko giełdę staroci obleciałam , tyle tego że szok ;-)))

      Usuń
  3. Ślicznie Ci wyszła ta wiewiórka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, jaka ta wiewióreczka przesłodka na tym obrazie!😍

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.