środa, 8 sierpnia 2018

Akwarele odc.21 -Wiewiórka

Kiedyś jako dziecko często je rysowałam. Teraz po prawie pół wieku przerwy wracam do tematu wiewiórek ;-)))
Tym razem jest to próba skopiowania TEGO obrazka. Autora nie znam ...

Przyznam bez bicia że pierwsza próba mi nie wyszła. To znaczy na początku nawet mi się podobał. Ale ciągle coś mi w nim nie pasowało. Dlatego postanowiłam się przyjrzeć dokładnie jak powinna wyglądać "prawdziwa" wiewiórka  ;-)
No i wtedy dostrzegłam że ten pyszczek co namalowałam wygląda źle :/
Była pierwsza poprawka , która też mi nie do końca pasowała.
Postanowiłam ją dopracować ...
No i jak możecie się domyślać po tych poprawkach kartka była już deczko zmasakrowana i ją wzięłam i podarłam ! ;-)))

No i potem żałowałam że nie zostawiłam po tej pierwszej poprawce, bo było całkiem nieźle ;-)

Ale ja się tak szybko nie poddaję !
Dwa dni temu postanowiłam spróbować jeszcze raz , no i jest - wiewiórka !
Wersja druga ...


Proces tfurczy ;-)
Podstawowe barwy na palecie i rozpiska dla siebie ;-)
Mieszam dopiero na tej lubi innej palecie ...


Szkic ...


Oczka i nosek tym razem pierwsze ;-)


 Nakładanie warstw od najjaśniejszej ...




I coraz ciemniejsze warstwy ...


 Uszko trochę nie wyszło , ale uratowałam ;-)










Galeria u Pańcia w pokoju powiększa się ;-)








Na koniec pokażę Wam co skrewiłam i jak poprawiłam poprzedni obrazek.
Pańcio mówi że wszystkie są takie same , a co Wy o tym sądzicie ? ;-)))
Wersja pierwsza przed i po ...


Po kolejnym poprawianiu podarłam :/


 Użyte były :
Ołówek automatyczny, dwa pędzelki - Kolibri serii 98 nr 1 i 6 tzw. "kolinsky" , cienkopis czarny 01 , , szorstki pędzelek do usuwania niechcianych warstw ;-)
Blok do akwareli - tu GAMMA - Watercolor 300 -18x24 cm.
Farby - Akwarele artystyczne White Nights Białe Noce 36 kolorów.


Ps.:
Kłosiński - Nie bój się kopiować.




15 komentarzy:

  1. JAKA PIEKNA! WIEWIÓRKA TO DREWNY KOCUR PO CZESKI :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, ja się przyjrzałam tym trzem obrazkom na końcu i widzę że coś nie pyka w podartej wersji ale nie umiałabym powiedzieć co. Wersja druga, tak pokazana od początku do końca super. Powiedz mi tylko po co te kółka kolorowe na dole? Ja niby widzę że to użyte odcienie ale po co na samej pracy one?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz dopiero załapałam że chodziło Ci o drugą wersję Luno ;-)))

      Usuń
  3. Dzięki Luno ,czyli według Ciebie wersja pierwsza bez poprawek była OK ? ;-)
    Lubię plamy , tu może trochę przesadziłam ...;-)
    Złapałm bakcyla przy kopiowaniu prac Jane Crowther

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja nie wiem, co Ci przeszkadzalo w pierwszej wersji. Usmiechniety pyszczek? Za dlugie fredzelki na uszkach? Mnie tam sie podobalo, ale co ja sie znam... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz Panterko , nie powinno się poprawiać a ja nie mam hamulca ;-)))
      Po tych wszystkich przejściach też myślę że pierwsza wersja mogła zostać -P

      Usuń
  5. A ja z pańciem się zgadzam i też uważam że obie wiewiórki są identyczne. Cudowna wiewióreczka, jak żywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sikoreczko , nie są ale i tak się cieszę że obie Ci się podobają ;-)))

      Usuń
  6. Przed poprawką wiewiórka była bardziej zadowolona, a po poprawce - zadumana :). Obie mi się bardzo podobają! No i ta ostateczna wersja - oczywiście też, wiewióreczka jak żywa! Piękna galeria zwierzątek powstała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięku Małgosiu ! :D :*
      Super że zauważyłaś minimalne różnice ;-)
      Ps.:
      Pańcio sobie życzy 5 zł za oglądanie galerii ;-)))
      Wchodzę do pokoju chcę popatrzeć na SWOJE obrazki , a ten mówi 5 zł ! ;-P
      Skandal !

      Usuń
  7. Ojej! Jakie to piękne! Uwielbiam wiewióreczki 💖 piękna ta cała kolekcja, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu , cieszę się bardzo że się podobają :D :*
      Wiewiórki też uwielbiam i na pewno jeszcze nie jedną namaluję ;-)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.