niedziela, 12 sierpnia 2018

Chwila oddechu.

Przez dwa dni było chłodniej i nawet nieźle popadało...
Noce też były lepsze - duchoty nie było i wreszcie mogłam się wyspać i to pod kołderką :-)

Ale dziś od rana znowu grzeje, a temperatura rośnie ...
Nasz Mikeszek pierwszy na balkonie - stęskniony za słonkiem ;-)))




Jak już się mocno nagrzeje to lubi sobie uciąć drzemkę ...
Żeby nie raziło w oczka to trzeba zasłonić powieki łapką ;-)


Karmelek woli schować się w domku z wikliny ...




Wieczorami i w nocy Mikesz ma swoje ulubione miejsce na balkonie. To bardzo dobry punkt obserwacyjny ...




Dwa pozostałe kotyszki zdjęć z balkonu nie mają , bo nie wychodzą tak często jak Mikesz . A nawet jak wyjdą , to nie dają sobie zdjęcia zrobić ;-)

Od jutra zapowiadają powrót upałów ! Strach się bać ! 😰

Ps:
Spieszę donieść że już od środy - 15 sierpnia 2018 w naszym mieście Bolesławcu, odbędzie się 24 Bolesławieckie Święto Ceramiki ! 😁
Program i wszystkie niezbędne wiadomości o tym można znaleźć TUTAJ .

Na żywo można oglądać Rynek - TUTAJ
Już stawiają budki, wkrótce będą wystawiać skorupki ;-)))
Kto się wybiera , łapka w górę ! 

Ps.2 :
Dziś namalowałam kolejną wiewiórkę..
Ale o tym w kolejnym wpisie ;-)

Do miłego !


17 komentarzy:

  1. Fajnie kotkom tak na balkonie ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto sie wybiera? No ja bym sie wybrala, ale to tak daleko... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Boszszszsz! Jak mi brakuje czarnego kota! Od kiedy zabrakło Mamby... ech... szkoda słów... Osiem kotów mi zostało ale tego jednego czarnego tak strasznie brak :(

    Mam do Cię pytanie, jako do autochtona. Ponieważ będziemy jak zwykle bobrować po straganach, nieuniknionym jest, że zgłodniejemy. Jakoś nie napatoczył mi się na oczy żaden punkt z dobrą, ludzką paszą i mój chłop jak zwykle będzie mnie ciągnął na te okropieństwa straganowe - kiełbasy i inne przypalone karkówy, fuj! Gdzie w pobliżu jest jakaś miła pizzeria, albo pierogarnia, albo obiady domowe - coś smacznego, nierujnującego kieszeni i niebudzącego zastrzeżeń sanepidu? Z góry serdecznie dziękuję za podpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda, że brak tego jednego mimo, że obok biega jeszcze 7...
      :( Przytulam :*

      Usuń
    2. Bardzo Ci współczuję straty Mambusi :(
      Co do jedzonka - w Rynku jest sporo restauracji i różnych takich. Co rusz otwierają coś nowego. Ale ja polecam pyszne jedzonko w Kruszynie - zaraz za bolesławcem - kierunek na Legnicę - Gospoda Kruszyna w Kruszynie - tu menu Jedzonko zawsze pyszne ! ;-)

      Usuń
    3. I właśnie o takie postawy nam chodzi! Dzięki śliczne, na bank skorzystamy! :)

      Usuń
  4. U nas też od jutra powrót upałów, a weekend był taki przyjemny! Za to w Krakowie na Rynku cepeliada, piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cepeliada , to też ciekawie musi być :-)
      Zdjęcia robisz ?

      Usuń
  5. Super macie ten balkonik, u nas już upał dzisiaj... A na takie wycieczki mi za daleko :)
    Czekam na wiewiórkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też upał od rana i już męczy ...
      To się cieszę że czekasz ! :-)))

      Usuń
  6. U nas też był chłodniej, a dziś znów upalne lato. Chociaż mam wrażenie że jest nieco lepiej, a może to przyzwyczajenie do tropików? I wieczory są już chłodniejsze, można odetchnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O właśnie wieczory i noce są już chłodniejsze :-)
    Za to też dzień coraz krótszy ...:(

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas też była fala upałów. Na szczęście już chyba koniec tego piekła :P Koty oblegały kafelki, mokre szmaty i łazienkę. W przeciągu dało się żyć :) Aktualnie w mieszkaniu mam przyjemnie. Chyba się starzeję, bo upały 30 stopni i powyżej nie bawią mnie tak jak kiedyś. Aktualnie optymalna do życia jest dla mnie temperatura w granicach 22-25 stopni :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas nadal upał trwa ...
      Kocham ciepełko , ale już mi zaczyna to ciążyć ;-)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za każde(dobre;) słowo :)

Komentarze anonimowe i komentarze typu ładne fotki zapraszamy do nas - strona www... zostaną usunięte jako spam.
Wystarczy aktywny nick platformy na której jesteś zalogowana/y , lub podpis imienny.